xbox360 openmaken?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door moederfietser, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wete niet of hier al veel info over te krijgen is maar dit is mijn plan. xbox360, leuk ding, hij za ler zeker komen. maar vind het maar irri dat hij in het begin alleen maar in het wit uitkomt. de verschillende kleuren develop kits zagen er wel vet uit:9 maar die zullen we dus niet snel zien. nou ben ik er een die het niet erg vind om aan zijn computer of xbox te knutselen dus zou ik graag willen weten of ik de plastic behuizing van de xbox360 eraf kan halen en dan overspuiten. een vriend van mij zegt dat de zijkanten er niet af kunnen en ik zou hier heel erg van balen als dit inderdaad ook zou zijn. iemand die er meer van weet?:{

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Doe iig iets aan je leestekens a.u.b., zo is je verhaal haast niet te volgen.

Het lijkt mij wel logisch dat je de zijkanten ook kan spuiten. Het kan zijn dat je dan veel moet demonteren, maar ze hebben hem ook inelkaar gekregen. Kan me niet voorstellen dat de zijkanten gelijmd zijn of iets dergelijks.

Daarnaast kun je het toch niet eerder doen dan dat je de 360 zelf in huis hebt. Dus dan zie je het vanzelf wel.

Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm .. ik heb geruchten gehoord dat wanneer je je xbox 360 open maakt dat dan de beveiliging van de xbox 360 in werking treed en dat hij het daarna niet meer doet ... (dit om modden tegen te gaan) ... dus wacht eerst maar even af... Tot iemand het gedaan heeft

4. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal cker mooi zijn.
    Dan word eindelijk de games industrie niet de dupe van luitjes die wel willen gamen maar niet willen betalen.

5. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
  6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ik zeg niet dat het niet zo is, maar lijkt me wel erg onwaarschijnlijk. Zou niet weten hoe ze dit moeten doen. Daarnaast zullen ze sommige van die dingen ook moeten reparen etc. Lijkt me niet echt handig als ze elke keer z'n beveiliging eraf moeten halen. Daarnaast zou het slechts een kwestie van tijd zijn eer iemand daar een oplossing voor heeft bedacht. Kortom lijkt me zonde van de investering......afijn je weet nooit.

7. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi van Microsoft om dat te doen.Ik vind dat ze hard moeten optreden om die piraterij tegen te gaan maar ook dat ze games goedkoper moeten maken.

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    TUurlijk moeten ze Piraterij tegen gaan jah.
    Ik vind het Idee van zo'n systeem dus ook wel goed, HOE het systeem dan in mekaar zit, boeit mij dan ook niet.
    Daar hebben we de Profs voor :p.

En anders zul je hem moeten proberen over te spuiten, ZONDER de zijkanten eraf te halen.
    Oftwel, dat wordt de boel GOED afplakken :cool:

9. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Meeste ombouwers gebruike nu een Softmod er wordt nauwelijks nog gebruik gemaakt van modchip.

10. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van die luchtgaten aan de zijkanten dan? Als je daar in spuit lijkt me niet zo goed voor die xbox. By the way ik heb iets leuks voor de mensen die geen pre-order kit in de wacht hebben kunen slepen. Een Amerikaanse site (www.gamerenegades.com) verkoopt xboxen op 24 november voor 375 Dollar. Dat zijn de NTSC versies. Maar als er genoeg vraag was naar de PAL versie zouden zij die ook bestellen en op 24 november willen versturen. Je moet dan wel even contact met hun opnemen dat je een PAL versie wilt. Dit kan door te emailen naar info@gamerenegades.com. Ze beloven daar dat je hem binnen 30 dagen in huis hebt. Dit lijkt misschien lang, maar als je de plank misslaat hier in Nederland kun je wachten tot 2006. make your choice. (Nu wel goed AJK?;) )

Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  11. PXbox

PXbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het al zo erg dat als je hem op de dag van de release niet haalt dat je hem dan pas in 2006 hebt?
    Lijkt me toch wel dat MS rekening houdt met nog meer vraag en dat ze dus het aanbod ook nog wel gaan opvoeren voor 2006 i.v.m. kerstdagen.

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Neej gek!! 8)

Er komen "Waarschijnlijk" idd tekorten, maar deze zullen wel voor 2006 aangevuld worden.
    Althans, dat lijkt mij wel, anders lopen ze heel wat pesoto's mis idd inverband met alle feestdagen.

Edit:/
    Zie nu pas in welk topic dit is.
    Dus PXbox, dit kan beter ergens anders :p.

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  13. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb van een gast van Microsoft ook gehoord dat als je hem uit elkaar wilt halen hij uit elkaar klapt (bij wijze van spreken) je kan hem nooit meer terug zetten. Er zit ook geen enkel schroefje in dus is beetje lastig.

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Er zit toch ook nieuwe software in dus dan heeft die softmod verlopig nog geen voeten in de aarde..

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Geef het een paar weken...

Anyway, ontopic. :)

16. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, zou het wel vervelend vinden als het waar is wat jij zegt v-loop. dit vind ik wel iets te veel van het goede. oke, maatregelen nemen tegen het hacken, maar om dan heel de mogelijkheid weg te halen dat je hem open kunt maken...

17. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    DuckTape doet wonderen. :cool:
    Mjah, van mij hoeft het ook allemaal niet. En als daarmee het modden tegen gegaan wordt, vind ik het helemaal best.

Oké, vervelend als je iets onschuldigs wild doen, zoals de zijkanten bespuiten. Mjah....

18. PXbox

PXbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het op zich wel een goede actie van MS!
    Zal zeker wel weer wat op gevonden worden zodat je je Xbox 360 toch kan modden maar zelf ben ik er geen voorstander van.
    Geef mij maar het orginele gebeuren!

19. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik vind toch dat ze heel dat modden zelf op hun dak roepen. veel mensen spelen graag spelletjes maar hebben de portemonnee niet om iedere maand even een spel van 60-70 euro te kopen. ik wil mijn xbox360 niet gaan ombouwen ofzo, zeker niet. ga er xbox live opdoen en heel de reut. gewoon compleet legaal, maar dat is alleen maar omdat ik er wel de portemonnee voor heb. xbox connect is een gratis initatief, waar je volgens mij ook nog eens gekopieerde spellen mee kan doen online. dus er is genoeg alternatief. en om die xbox niet open te kunnen maken hebben ze alleen de hardmods gestopt. zoals *NK* al zei is het softmodden populairder geworden. en mystery x, ducttape ziet er echt niet uit8) ;)

20. PXbox

PXbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dat betreft ben ik het wel met je eens moederfietser, de spellen zijn best prijzig.
    Niet iedereen kan zijn portomonnee elke maand trekken voor een nieuwe game.
    Er zullen vast wel weer classic games komen die wat goedkoper zijn maar ja daar zal ook wel weer wat tijd aan voorbij gaan voordat het zover is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina