xbox360 opsturen,krijg je iets terug?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door timertime, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. timertime

timertime Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik had een vraagje,mijn xbox360 moet ik nu voor de 2e keer opsturen(3 brandende lampjes)en de vorige keer kreeg ik 1 maand gratis xbox live erbij(terwijl ik geen xboxlive heb)maar toen ik hier een beetje op het forum zat te kijken zag ik toevalig dat iemand zei dat die een spel had gekregen?
    dus mijn vraag was: kan je ook een spel krijgen inplaats van 1 maand xboxlive ofzo?

alvast bedankt:thumbs:

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat heb ik nog nooit gehoord, het is meestal gewoon Live. :)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  4. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    volgens my kan dat niet wat jij wilt want hij heeft die spel waarschijnlijk gekregen toen zijn 360 te laat werd teruggestuurd en heeft hij dus dat spel gekregen als een soort vergoeding

5. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal krijg je pas na 3x opsturen compensatie. Je krijgt wel altijd 1 maand live maar als hij meerdere keren kapot is gegaan kan het zijn dat je een game of hardware mag uitzoeken. ;) Heb hem zelf al 2x opgestuurd en heb nooit meer gehad dan 1maand live.

6. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ik heb de game Perfect Dark Zero gekregen, en later de xbox live vision cam:9

7. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 controllers , 2 wireless headsets en een spel gekregen.
    Maar ik heb hem dan ook wel vaker dan 2x op moeten sturen, dit was pure compensatie voor alle pech die ik gehad heb.

Geloof me, liever geen compensatie en een werkende xbox.
    Laatste keer kreeg ik wat aangeboden en die heb ik maar aan een vriend gegeven (de wireless headset)
    Overigens niets dan lof voor de service van Microsoft ook al is een 360 niet echt een stukje super betrouwbare techniek.

Voor alle zekerheid heb ik nu samen met diezelfde vriend een extra 360 gekocht om in ieder geval altijd backup te hebben mocht je een keer een game weekend hebben waarbij er 1tje sneuvelt.

Laten we eerlijk zijn, als je na grofweg 7 a 8x opsturen nog steeds fan bent moet deze console kwa games en service wel heel erg goed zijn :)

8. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Daar draagt de uitstekende service wel aan bij. Want de medewerkers van de helpdesk zijn drie klassen vriendelijker dan de gemiddelde helpdeskmedewerker. En ze helpen ook prima.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je er om vraagt krijg je wel wat :+
    Als je er niet om vraagt zullen ze 't denk ook niet zo snel automatisch doen..

10. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    De service van Microsoft is echt top en ze zijn ook totaal niet moeilijk, dus je kunt altijd proberen iets los te peuteren zoals een game of controller. Maar goed, voor vragen zoals als dit hoef je geen nieuwe thread aan te maken. Maak of gebruik van de thread waar al naar gelinkt is of deze thread. Suc6! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina