hallo allemaal, Mijn xbox360 is dus zeker weten een bagger ding..hij heeft schroot gemaakt van mijn Oblivion cd(geld gelukkig teruggehad)en nu ook van mijn need for speed:most wanted cd,waar ik dus geen geld voor terug kan krijgen(is al langer dan 4 maanden in mijn bezit) Nu wil ik dus graag mijn xbox360 opsturen,of op zijn minst vragen wat ik er aan kan(laten)doen voordat hij alle andere cd's ook naar de filistijnen helpt. Ik heb al een goed idee dat het naar microsoft moet maar ik heb geen idee waar precies en hoe ik contact met microsoft opneem. waarschijnlijk staat dit al overal op het forum maar ik kon echt helemaal niets vinden, dus als iemand mij kan doorverwijzen, danke! Excuus voor het ongemak Groet, Sander
gewoon de microsoft service bellen..heb het telefoonnr. zo niet 1,2,3 bij de hand maar je kan het gerust wel vinden op www.xbox.nl ..veel suc6 ermee.
Bellen naar klantenservice. Telefoonnummer staat op xbox.nl bij 'ondersteuning' en dan 'contact'... Alles wordt dan stap voor stap uitgelegd.
Je hoeft je excuses niet aan te bieden omdat je een vraag hebt hoor. :b: Je moet in dit geval even telefonisch contact opnemen met Microsoft. Telefoonnummer: 0800 023 3894 De service is bereikbaar op: maandag - vrijdag: 09:00-22:00 zaterdag: 09:00-20:00 zondag: 09:00-17:00 Je kunt dus ook vandaag bellen. Als je je probleem uitlegt aan de telefoon, dan zullen zij je daar verder helpen. Op deze thread gaat een slotje. Veel succes!