Hallo, Hopelijk weet iemand hier raad mee, ik sukkel er al namelijk al een hele tijd mee. Ik draai Vista en via windows media center kan ik een verbinding maken met mijn xbox360. Het lukt me dus om via de console foto's, muziek, ... te kiezen. Hier geen problemen. Nu, als ik video kies bij m'n media op m'n xbox kan ik geen computer kiezen. Idem op m'n pc, als ik media delen aanklik, staat m'n console er niet. Via WMC vinden ze elkaar dus wel, maar anders niet. Hoe is dit mogelijk? Ik dacht oorspronkelijk dat het aan het feit dat ik een ethernet switch gebruik, en geen router, zou liggen, maar aangezien die windows media center wel werkt, lijkt dat me dus uitgesloten. Of niet? Bijkomende vraag ... Hoe speel ik divx af via WMC? Heb ik een bepaalde codec nodig? Want de xbox herkent dat bestand nu niet. Alvast bedankt voor jullie hulp. Groeten
Verwijder windows media connect, en gebruik windows media player 11. Wel eerst even media delen aanzetten en de goede mappen toevoegen.
Vragen over Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2] (je hebt het programma transcode360 nodig. Maar ik zou persoonlijk geen films streamen via windows media center dit geeft namelijk haperingen. Je kan dit beter doen via optie Video in het menu. Vragen over media delen: [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2] Het beste kan je een ander programma gebruiken als Tversity, winamp orb, etc Het beste kan je zoveel mogelijk info geven... wat is je setup, etc.
Welkom op het forum! :b: Er zijn zoals Fardo hierboven aangeeft een aantal threads waar je terecht kunt met deze vragen. In deze specifieke threads moet je een antwoord op je vraag kunnen vinden. Succes! Deze threads dus: Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2] (je hebt het programma transcode360 nodig. [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2] Het beste kan je een ander programma gebruiken als Tversity, winamp orb, etc