Xbox360 plus laptop Xboxlive Ik heb ergens gelezen en gezien (You Tube), dat het mogelijk is om zonder wireless usb adapter op Xbox live te komen. Wat ik doe , ik sluit een Croscable aan op mijn laptop en de Xbox 360. vervolgens maak ik een brugverbinding tussen de netwerken die zichtbaar zijn op mijn laptop. Een bedrade connectie en mijn wireless connection Via deze weg zou het dan mogelijk moeten zijn o met de Xbox het internet op te kunnen. Mij lukt het in iedergeval niet. Weet iemand of dit wel kan. Ik heb inmiddels een Xbox adapter besteld, deze kost mij nieuw 45 euro. Als er mensen zijn die hier ook in geïnteresseerd zijn pm mij dan.
Het beste kan je je vraag hier stellen: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?
Labtop? is dat een laboratorium op je schoot? Om je ff te helpen: Je moet nadat je met je laptop draadloos verbinding heb met internet en bedraad met je Xbox360 de wizard netwerk instellen doen op je laptop, dit kan bij netwerkverbindingen dan zie je links zo'n knop staan daarvoor. En dan zou het moeten werken!