hee mensen, ik ben net nieuw hier op het forum! en val dus maar meteen met deur in huis hierbij verkoop ik mijn xbox360 + alle bij horende accesoires + een gratis 21" LCD scherm, aangezien ik een grotere ga kopen! Xbox360 PREMIUM Met HDMI uitgang, 20gig hard disk + 2 controllers, gebruikt, maar wel in zeer goede staat, "1 jaar oud" DVD Remote Xbox360. Alle originele kabels. (nieuw nog in de doos) Headset voor Xboxlive. Xbox360 Vision camera. + 10 games. Batman Arkham Asylum Burnout Revenge Call Of Duty 4 Modern Warfare StuntMan Ignition Red Dead Redemption Borderlands : Game Of The Year Edition + alle uitbreidingen Burnout Paradise BulletStorm The Darkness Lost Oddessey (4 dvd's) Alles is zo goed als nieuw, en helemaal origineel, ik ben er altijd zuinig op geweest. Hij staat gewoon aangesloten, dus kan hem uitbundig testen. En je krijgt er ook een 21" LCD Scherm ZINAT Av201 bij! Is in goede staat, en werkt gewoon zoals het hoort, aangezien ik een grotere Tv ga kopen. Prijs 150,- Je kan een mail sturen naar Smallesmets@hotmail.com Mocht je snel antwoord willen hebben, bel dan even op : 0639108292 tussen 9:00 / 23:30 bereikbaar. Er is een maar, ik stuur het niet op, dus ophalen aub, misschien ook handig als je het allemaal eventjes in zijn werk wilt zien!