Hallo, Ik ben op zoek naar bovenstaande spellen. Heb eventueel deze spellen te ruil: Fable 2 Assassin's Creed The Orange Box Call of Duty 3 Gears of War En anders wil ik er een leuk bedrag voor geven. Ik hoor het graag!
Welke heb je hier liggen? Ik noem er drie namelijk. ^^ Overigens ben ik nu tot dinsdag weg, dus dan zal ik pas weer antwoorden.
Ik heb fable 2 . Helemaal uitgespeeld incl handleidingen doosje geen schade aan cd.Dus net nieuw. Wat geef je me ervoor? Stuur maar een mail naar wow-yordi@live.nl
zowel Prince of Persia als Skate 2 heb ik hier Als je ze allebei wilt kunnen we wel een vriendelijk bedrag ervan maken.
ik heb skate 1 voor je liggen, die zou ik wel willen ruilen met bijbetaling van mijn kant voor fable 2? pm maar als je interesse hebt
Even een teken dat ik nog wel leef en dit topic bekijk. Heb vandaag even een drukke dag, dus ik ga vanavond even naar de posts kijken. Bedankt alvast!
Mijn PoP is al geruild. Skate 2 heb ik nog en die mag je voor een zeer vriendelijke prijs van €36 incl. overnemen van me
Ik heb inmiddels Skate 1 en 2 gevonden. PoP ben ik nog aan het twijfelen, omdat ik niet zoveel geld meer heb. (Het zijn dure dagen geweest )
Mwah, iemand anders heeft 'm ook al aangeboden voor 25 inc. Maar ik laat het maar hangen, net ook al een onverwachte uitgave gehad. Toch heel erg bedankt, he! Ik waardeer het wel.