Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een vraag. ik ben niet tevreden over mijn xbox 360, hij maakt krassen op de schijf en hij heeft geen hdmi. Ik vroeg me dus af of ik aan microsoft kan vragen of ik hem kan ruilen met een xbox met Benq drive en hdmi. Hierover graag jullie mening. Alvast bedankt.
Als die krassen maakt, kun je hem sowieso inruilen. En voor HDMI moet je dacht ik een Elite hebben? De nieuwste modellen hebben dacht ik altijd al een BenQ drive..
Ik heb geen BenQ drive maar mijn xbox 360 maakt geen krassen, heb ook niet die hitachi drive maar die samsung drive. Maakt die samsung over het algemeen ook geen krassen? Ik heb er nooit last van gehad en heb mijn 360 al meer dan een jaar.
Nou, ik heb een samsung drive en Oblivion is als eerste gesneuveld door krassen, en niet alleen de elite's hebben hdmi ook de nieuwere premiums. Maar moet ik het inruilen via microsoft doen of bij de winkel waar ik hem gekocht heb?
gewoon bij de winkel waar je je 360 hebt gekocht je krijgt dan van de winkel een nieuwe en die ouwe stuurt de winkel op voor jou
Ok, bedankt, dat is het eerste wat ik deze week ga doen, maar moet ik dan alleen m'n console inleveren of ook m'n harddrive, controller en de rest van die shit die in de doos zat met doos en al? En mag ik dan een nieuwe bundel uitzoeken aangezien ik de xbox voor de prijsdaling voor 349,- heb gekocht?
gewoon bellen zou ik zeggen, snelste en betrouwbaarste manier om erachter te komen spreken is zilver, luisteren is goud, vragen is platinum:b: ohja, het is zondag, zullen ze wel niet bereikbaar zijn, nvm
We hebben voor dit soort vargen een mooi topic al lopen : Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5 Daar kan je ook al antwoorden vinden en verder kan je altijd even Microsoft bellen natuurlijk. Telefoon Telefonische ondersteuning: 0800 023 3894 of +31 202036606 als je mobiel belt Slechthorenden (teksttelefoon): 0800 023 3895 De service is bereikbaar op: maandag - vrijdag: 09:00-22:00 zaterdag: 09:00-20:00 zondag: 09:00-17:00 verder is hier niet een apart topic voor nodig en gaat deze dus op slot