Xbox360 Security nieuwtjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ashavan, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is toch goed? Ik wil geen Hackers op Xbox Live. Daarom ben ik een console gamer ipv een PC gamer. Ik ben blij dat Microsoft dit soort updates doet :) ... Komen er nog wel meer hoor

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! Ik werd op de pc echt ziek van die hackers en cheaters!

4. OVaSIsIkSq

OVaSIsIkSq Guest

jah net zoals bungie zeker.. worden mensen gebannd die eigenlijk niks gedaan hebben...

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja die mensen hebben toch met gemodificeerde content gespeeld .. dat wordt gedetecteerd en dan volgt een Ban niets mis mee

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat krijg je ervan als je gaat hacke enzo gewoon het zorgt ervoor dat sommigen een oneerlijk voordeel hebbe.

Gewoon banne die hap idd :cool:.

7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ze moesten eigenlijk een speciale server maken voor de glitchbitches en de cheatnichten.
    loop je te kloten....WHAAAPPAAAA....zo een ban naar die server voor een maand of 3.

kunnen ze lekker tegelijk de game verneuken en niemand anders ermee lastig vallen.

8. Ashavan

Ashavan Guest

Gehacked worden is nooit leuk, maar ik zie er wel het positieve in. Als het gedaan wordt door "eervolle" hackers (crackers) die naar gaten zoeken om het vervolgens aan de kaak te stellen en een oplossing te bieden ben ik helemaal voor. Maar hackers, voornamelijk pubertjes die stoer willen zijn, die puur bezig zijn om spullen kapot te maken en overlast bezorgen is dan weer een kwalijke zaak.

Wat mij duidelijk werd is dat er niet echt gehacked wordt. De zogenaamde hackers komen aan gegevens door het simpelweg te "vragen" bij de helpdesk medewerker van Microsoft. MS dient in dit geval een wijze op te zetten waardoor bellers beter geidentificeerd kunnen worden zodat gegevens niet aan de verkeerde gebruiker gegeven wordt.

Een strikte moderatie mbt hackers, cheaters en soortgelijke zaken vind ik belangrijk. Maar ook hier zit een grens. Zolang men alleen hun eigen xbox modificeerd en cheat in singleplayer moeten hun weten. Zodra hun acties effect hebben op het LiveNetwerk en andere gebruikers moeten ze flink aangepakt worden. Helaas betekend een strikte moderatie dat er mensen aangenomen moeten worden die constant een oogje in het zeil houden en dat is ook niet prettig en interresant voor het bedrijf.

9. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ja op je verban ze gewoon in zijn geheel van het netwerk..

10. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het 50% mee eens Fardo,

Waarom zou ik niet in mijn eigen games met vrienden mogen gaan spelen met gemodde content? hier heeft niemand toch last van.

Als je het in ranked matches gaat gebruiken oke dan is het een ban waard.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dan moet je niet op Live gaan spelen .... dus op de pc of xlink of zo..

12. OVaSIsIkSq

OVaSIsIkSq Guest

nou ik ben van halo2 gebannd voor modden.. terwil ik een 360 heb die je naar mijn idee niet kunt modden.. maargoed

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je wordt niet alleen gebanned van Halo 2 voor modden hoor ... ook voor modem glitchen enz.

14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Glitches zijn soms wel grappig hoor, maar gewoon in een server met je vrienden ofzo. Ga dan niet in een ranked match en dan glitchen of cheaten. Vind ook dat die mensen meteen een waarschuwing moeten krijgen of zo. Daarna bannen.

15. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    je moet ze even omdraaien, hackers (white hat hackers is ook andere benaming) zijn degene die beveligingsgaten opzoeken en dan ipv er persoonlijk gewin uit verkrijgen het melden aan het bedrijf.

crackers (black hat hackers) zijn degene die systemen kraken voor persoonlijk gewin. Daarom is een crack ook het product van een cracker.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Cracker

Overigens mag de beste man van ZDNET ook wel zijn huiswerk doen. Volgens hem beweren mensen dat ze Linux kunnen draaien. Nou ik weet wel zeker dat ze Linux kunnen draaien, genoeg bewijs.

Voor de rest...ik heb geen problemen met mensen die hun xbox360 als pc willen gebruiken of import spelletjes willen spelen maar zodra er mensen zijn die kopieetjes willen draaien of willen cheaten doormiddel van hax dan moeten die direct worden gebanned, dat is voor niemand leuk.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze discussie gaat straks weer over wel of niet modden ... en dat staan we hier niet toe, dus de thread gaat dicht

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina