Ik heb overal gezocht naar een antwoord op mijn vraag maar nergens kunnen vinden. Ik heb dus een Xbox360 Slim 4GB(dus de nieuwste versie van de xbox) Nu wil ik dus online via de marketplace BF1943 kopen. nu word er vermeld dat er een harddisk is vereist. Ik heb dus 4GB opslag ruimte en de download is iets meer als 500mb dus hij zou er makkelijk op kunnen. Maar ik wil dus zeker weten of ik na aanschaf niet ineens een schijf moet kopen voor 100 euro 250GB. Nu heb ik me beetje verdiept in waarom ze dit kunnen vermelden dat je een harddisk nodig hebt. Het spel kwam uit in 2009 toen had je alleen een xbox versie met 256mb memory card en een 20GB hardeschijf. dus je zou kunnen zeggen dat de xbox Slim 4GB de eerste is die als arcade console de grootste opslag ruimte heeft. En in 2009 je alleen BF1943 kon installeren als je een 20gb hardeschijf had (op 256 memory gaat dat niet...duhhh). Dus mijn vraag is weet iemand of je bf1943 kan spelen na aanschaf op een Xbox 360 Slim 4GB. iemand dit al eerder heeft gedaan/uitgeprobeerd? Alvast bedankt!
Bij de oudere modellen van de 360 was het zo dat er al 4 GB werd "vrijgehouden" voor alle systeem updates enzo. Weet niet zeker of dat bij de Slims ook is.
Passen zal dat wel. Bij system information zal de vrije ruimte gewoon staan. Ik raad aan om gewoon een HD te kopen. Er zijn nog veel meer geweldige XBLA games en 4 GB is dan nooit genoeg. Je kunt ook gelijk games installeren voor snellere laadtijden e.d. En ze zijn zeker al goedkoper dan 100 euro. Verder is dit het games gedeelte. Er is ook nog een hardware/xbox gedeelte waar je vraag beter had gepast. Tip for next time.
Bedoel je met "passen" dat het dan ook gewoon werkt en gespeeld kan worden? ik heb ook de 4gb versie gekocht omdat ik maar 2 spellen hebben, fifa en cod mw2 en dat doe ik alleen met vrienden. Geld uitgeven aan een HD vind ik dan ook zonde van mn geld. ik zal mijn vraag nogmaals bij het hardeware gedeelte plaatsen! Alvast bedankt