Hallo forum, Mijn xbox360 heeft het probleem dat hij cdtjes niet (of slecht) leest. Nu heb ik in mijn kast cleaning cd`s staan , kan ik die op m`n xbox gebruiken zonder hem te beschadigen? voor de duidelijkheid , "cleaning cd`s" zijn cd`s die je in je dvd speler (of xbox) stopt om de laser schoon te maken. greetz iggyx360
Nja ze zijn er wel voor bedoeld maar toen ik dat gebruikte kon ik mijn xbox opsturen om die laser te laten lakken. Dus ik zou het niet doen.. Succes
Oke ,thank you zijn er andere mensen die het ook hebben geprobeert waar et wel goed afliephet kan natuurlijk een ongeluk zijn geweest
In het ergste geval help je de laser om zeep en moet je je xbox ter reparatie opsturen. Hij werkt nu toch ook al niet goed en als je het niet probeert zal het waarschijnlijk niet vanzelf over gaan en zul je uiteindelijk je xbox ter reparatie op moeten sturen
hehe , daar heb je een punt maar volgens vrienden kon ik de laser met een wattestaafje schoonmaken. het enigste vervelende daaraan is dat ik de xbox open moet schroeven.
En dan ben je je garantie zowieso kwijt. Zit er uberhaupt nog garantie op? Zo ja , dan zou ik wanneer het echt storend begint te worden gewoon zon cleaning cdtje proberen en als dat niet werkt gewoon opsturen.
Ik heb ooit microsoft gebelt en die dude aan de telefoon zei dat ik 3jaar gerantie had. Maar volgens mij had ik er maar 2 en zijn die nu verlopen maar als m`n elite doowd gaat ga ik gewoon lekker voor een slim.
hmm, probeer te achter te komen of je nog garantie hebt, zo ja, duw die cd erin, gaat je xbox kapot? probeer dan een mooie deal te maken voor een slim.. (met inruil dus). Dat moet vast wel lukken.. Lukt met providers ook altijd