[XOne] xbox360 update probleem!

Discussie in 'Games' gestart door jelmer.b, 10 dec 2006.

1. jelmer.b

jelmer.b Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar gewone xbox spellen die ik wil spelen. Dus ik die update automatisch downloaden, daarna deed ik americas army voor de xbox erin en toen zij ie dat ie NOG steeds niet kon omdat de versie 1.0 is ofzo. Wat moet ik nu doen om de xbox spellen te kunnen spelen op mn 360?

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Komt omdat je AA niet kan afspelen op de 360.

Backward Compatible lijst

3. jelmer.b

jelmer.b Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    update

maar dat zou toch nergens op slaan? want met die update kan je volgens andere wel gewone xbox spelle spele.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja je wilt niet weten hoe graag ik PGR2 wil spelen maarja daar moet ik ook me ouwe xbox voor aansluiten.

En die update voegt dan alleen maar wat spellen toe aan je BC lijst...En je kan ook wel ouwe xbox games spelen, maar die staan van het lijstje in post 2

Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  5. jelmer.b

jelmer.b Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok weet ik dat ook. balen duz.:'-(

6. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    de 'Echte' toppers zijn ge update naar de 360... ze zijn er nog steeds een paar vergeten... maargoed, dan gebruik je je xbox ook weer eens natuurlijk:)

7. jordib666

jordib666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen dat ze nog steeds bezig zijn met het updaten, zodat er steeds meer gewone xbox games op de 360 kunnen, maar de laaste update was in augustus

8. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht met volle smart op de volgende BC update. Ik heb het gevoel dat hij er ook binnenkort aankomt. Zoals jordib666 al zei, laatste keer was in Augustus. Met 4 maanden zal het wel een flinke lijst zijn geworden :)

9. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, zoals Fardo al had laten weten in het BC topic, het is niet meer voor Microsoft van prioriteit dus misschien is dit wel de lijst waar wij het mee moeten doen :mad:.

Deel Deze Pagina