1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Updates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dusun, 29 jan 2006.

  1. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal dagen geleden was er het bericht dat er een grote update zit aan te komen voor het Xbox 360 dashboard. In deze update zullen er een aantal bugs gefixed worden en ook een aantal nieuwe functies worden toegevoegd. Nu heeft Microsoft gezegd dat de update komende maandag doorgevoerd zal worden. De update voor Call of Duty 2 zal de dag erna komen.


    We received confirmation from Microsoft that the Xboxic information was indeed accurate and that an update was “imminent”. Unfortunately, that update was supposed to head to production today but a few minor issues pushed the target date back to Monday. There will also be a Call Of Duty 2 update hitting the following day, so next week should be a good one for Xbox 360 owners.

    Bron:
    http://www.games.fok.nl/news.php?newsid=8843
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws! :D

    Kan niet wachten :cool:
     
  3. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, eindelijk geen lag meer met CoD 2
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de 360 wordt dus verbeterd.
    Er worden bugs gefixed?
    Maar wat moeten de lui dan die een 360 vol met bugs hebben?
    Krijgen die zomaar een nieuwe?
    Je kans is dan misschien groot dat je nu een 360 hebt met bugs.
     
  5. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bugs zijn vooral in het 360 dashboard dat word verholpen met deze update :)
     
  6. Negative

    Negative Unknown User

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker belangrijk man er worden paar dingen verbeterd en dingen bijgevoegd niet meteen gaan doen alsof de 360 een bug machine is genoeg consoles hebben bugs alleen bij de 360 word het gerepareerd het is een nieuw en handig initiatief van Microsoft damn waarom meteen zo negatief erover?
     
  7. Crooze

    Crooze Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die updates via Live downloaden. Dit heeft niets met de reguliere productielijn te maken. Kortom: waarschijnlijk wordt iedereen er beter op...
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand misschien een lijstje met bugs. Heb namelijk zelf niet echt problemen ondervonden in het Dashboard.

    Maar een update is toch alleen maar goed? Zeker nu het zo simpel (en gratis!) is om op Live te komen. Het is alleen maar goed! En ook een CoD2 update is altijd leuk :D
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    kan niet wachten tot het morgen is 8) ;)
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik bij toeval 2 xboxen in het verleden heb gehad die niet goed werkten.
    Ik beweer ook niet dat de 360 een bugmachine is maar ik bedoel kijk eens rond op het net. Er zijn een hele hoop mensen tevreden over het systeem maar er zijn soms nog wat probleempjes mee. Niet zulke erge maar wel problemen.
     
  11. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo !! alleeen mensen.. weten jullie of vermoeden jullie hoe/waar je de update moet downloaden of krijg je automatisch een "bevel".. dat er een update is die je MOET downloaden.
     
  12. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nog geen problemen gehad met mun 360, maar het is natuurlijk altijd goed nieuws dat er een update komt. Ben namelijk nog wel altijd bang dat hij een keertje toch crasht.
     
  13. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, leuk zo een update voor COD2 maar dat spel kan je beter gewoon maar laten liggen al wil je op live. Wat een regelrechte ramp!! Probeer ff met wat maten een team deatmatch te beginnen... veel plezier en gelukt toegewenst...:confused: *wacht op GR-Advanced Warfighter
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat komt allemaal in de patch bij cod2.

    kijk een bij cod2 deel 2 bij xbox360 games ik heb daar de veranderingen gezet.

    Dashboard update will include many new features. After a quick "beta-test" our reporter Henry Brookenheimer reports that 'the update will include: Weapon Selection, 3 Gametype choices including CTF, a way to invite friends and start your own server, and dedicated servers to reduce online lag.' The online community, mainly the folks over at the Xbox Forums (http://forums.xbox.com) have threatened to boycott Infinity Ward, the people behind Call of Duty 2, and 'Ward is responding. Following the realease, (roughly two months) Jerry Gavin (Executive Art Director) says two new maps will be released saying , "I cannot reveal the names or aspects of the maps, but one will be set in a desert environment, the other in an African Rainforest."

    voila dus het ziet er goed uit.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    en dat willen ze dus verhelpen met de update, snap je de link? _0/
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  16. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de problemen met de Guide Button worden opgelost,omdat als je in een spel op die knop drukt vooral bij PGR3 dat tie vast slaat.
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep en niet enkel bij pgr3.
    ook bij pdz.
    en ook op de marketplace zijn er soms problemen
     
  18. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    yesssss. Hier ben ik egt zo blij mee, eindelijk me eigen server beginnen en met me vrienden spelen!!! egt top dit. En natuurlijk geen lag _O_
     
  19. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik snap de link ja. ik wist niet dat dat allemaal mogelijk was met een update... netjes, ik neem mij woorden terug..:D

     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  20. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG hoe cool! zou hij morgen ochtend er al zijn?
     

Deel Deze Pagina