1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Updates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dusun, 29 jan 2006.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees dan wat ik schreef :)

    Keep in mind that this patch pertains to the single-player campaign ONLY – Infinity Ward is still working on a patch to address the lag issues currently found in the multiplayer modes.

    Het gaat hier om een SINGLE player patch
     
  2. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Just to make it official, here is a recent announcement from Activision:

    “Infinity Ward and Activision have issued a Title Update that addresses the player progression loss issues associated with Call of Duty 2 on the Xbox 360. The team is continuing to work on additional updates and we will keep you posted."

    Keep in mind that this patch pertains to the single-player campaign ONLY – Infinity Ward is still working on a patch to address the lag issues currently found in the multiplayer modes.

    We’ll have more information on the multiplayer patch as it becomes available




    In ieder geval niet de lag,dat staat duidelijk in de info,van die link die Harry Nohara heeft gestuurt(zie ook de tekst hierboven).Die patch komt nog.
    De update die nu beschikbaar is,heeft alleen de corrupted saved games bug opgelost.


    Edit:Harry was me net voor
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  3. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat ze een patch voor de "save bug" uit de singleplayer hebben uitgebracht. Ik begrijp uit de postings dat ze nu bezig zijn met een patch om de lag te verhelpen in de multiplayer.
    Maar hoe zit het met de "private server" optie, zijn ze daar ook aan bezig? Want dat is eigenlijk nog belangrijker!
     
  4. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    betekent dit dus dat ik mijn achievements kan behouden als ik een ander profiel aanmaak?
    ik heb namelijk een probleem, mijn Xbl account is geschorst omdat er geen geld kon worden afgeschreven van de opgegeven CC.. heb een mail gestuurd naar Microsoft dat ik weet dat de CC is geblokt... en dat ik het probeer op te lossen met een Pre-paid card.... nu kom ik er dus achter dat je schulden alleen maar met een CC kan aflossen >.>

    Wat ik dus wil doen is een nieuw profiel aanmaken en mijn Pre-paid card gebruiken om Gold te activeren en dan wil ik mijn achievements van mijn vorig profiel naar deze nieuwe zetten..... kan dit?

    zo ja, hoe moet dit ? :p
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Die update is geweest, maar de Online Professional achievement (PGR3 ) heeft nog steeds niemand en de achievements bij PDZ lopen nog steeds niet lekker.. wat is er eigenlijk gefixed?

    Edit: lama, dat zat niet bij die update..
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon het dashboard een beetje verbeterd dat hij niet meer vastloopt als je op de guide buttom duwt en dat je savegames niet meer verdwijnen
     
  7. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Je merkt echt geen hol van die updates:eek: Wanneer komen er eigeluk echte updates voor games zoals nieuwe parcoursen ofzo?
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, anders zou iedereen van elkaar achievements over kunnen nemen. Die horen bij je profiel en zitten er ook onlosmakelijk aan vast :{
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, je Achievements zijn Gamertag gebonden.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik heb ook zo'n achievements probleem nml. Ik had eerst geen Xbox Live mmaar had al wel achievement gehaald. oen ik Xbox L!VE had en mijn gamertag gebruikte werden mijn achievements niet overgezet
     
  12. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook gehad had tony hawk uitgepseeld en toen erna maarkte ik een account voor xbox live en toen werden die ook ni overgezet:mad:
     
  13. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat probleem heeft bijna iedereen :mad:
    Na de 'acount recovery' moet je je xbox even laten voor wat het is ( 5 minuten hooguit ) dan update ie gewoon je gamerscore, en is er niets aan de hand :)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    vooral die laatste optie zou wel goed van pas komen :)

    weet iemand trouwens wanneer die updates voor PDZ en PGR3 uitkomen :confused: (nieuwe auto's/maps enz.)
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    zou mooi zijn...

    zeker behoefte aan, maar voordat het zover is, zullen we wel weer minstens 2 maanden verder zijn...
     

Deel Deze Pagina