Xbox360, vergeten?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lucca, 3 dec 2005.

1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeten? Wie is nou de 360 vergeten? Nou, het lijkt wel alsof jullie (Xbw) de 360 een beetje vergeten zijn.

Waar in de afgelopen weken bij zelfs ontzettend onzinnige spellen bijvoorbeeld een special op de frontpage stond, staat er nu helemaal niks. Op 2 december is er niet eens nieuws gepost, de dag van de launch.

Waar andere sites, reviews van zo goed als alle games hebben staan, speciale frontpages hebben, de complete 360 hebben nagekeken of misschien zelfs al de eerste 360 games weggeven. Daar, heeft Xbw helemaal niks van, geen enkele review, geen special, geen prijsvraag, geen algemene look op de 360, echt helemaal niks, ja misschien een PGR3 banner. Volgens mij zijn jullie nog steeds de grootste Xbox site van de Benelux, maar is het dan niet handig om met in ieder geval iets op de proppen te komen? Want het is niet de eerste keer dat jullie een flinke tijd later komen met belangrijke reviews (kwaliteit before kwantiteit, I know).

Ongetwijfeld komen er nog reviews, maar als andere sites al uitgebreide reviews en specials hebben staan op de dag van de launch, waarom kunnen jullie dat dan niet? Jullie reviews en artikelen zijn altijd van een hoge kwaliteit, maar dan moeten ze wel komen en het liefst een beetje op tijd.....

Even voor de duidelijkheid, ik wil niets of niemand de grond in boren. Maar ik wil toch graag jullie mening hierover horen? Zit ik er zo ontzettend naast?

2. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook en beetje een vreemde zaak maar misschien zijn ze nu hard in overleg wat ze gaan doen (al zouden ze dan wel een beetje laat zijn).

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    we zijn bezig!

4. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ze doen wel goed werk op het forum om het een beetje orderlijk te houden :) Daar gaan ook heel wat uurtjes in zitten.

Hoop ook dat er aparte frontpage komt, of in ieder geval beter onderscheid tussen xbox en 360. Of ze gaan er van uit dat nieuws/games van de originele xbox over een maandje niet meer boeit _0/

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geloof ik graag, beter laat dan nooit. Maar er komt niet elke dag een launch van een nieuwe console, dat het pronkstuk van deze site is...

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja geen een artikel op de launch day??? ach tja die jongens zijn lekker bezig (met hun xbox 360 gelijk hebben ze ook nog! :) )

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  7. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    xbw moet omgedoopt worden in een x360 skin ..

8. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Jep vind ik ook.... Dat had ik toch wel verwacht hoor van xbw.nl.
    Ik kwam speciaal nog kijken of de design of wat dan ook, iig IETS was veranderd, maar dat viel dus tegen! :D

Vind het wel jammer.. zou juist een leuker (mja ik heb geen xbox360 gehaald maar goed) launchday zijn geweest.

9. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Kobold al zei: we zijn er mee bezig.
    het forum zal wel veranderen, maar eerst moeten we de huidige situatie eens goed overzien. Dit om alles optimaal te kunnen verbeteren, en zodat jullie er weinig last van zullen hebben.
    Daarna zal je wel merken dat er steeds meer dingen zullen veranderen.. wij zijn net zo blij met de 360 als jullie en hopen dat alles snel goedkomt.
    Verandering is onvermijdelijk, maar geef ons eventjes de tijd :)

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn punt is ook niet het forum, waar de FP, daar steunt uiteindelijk een site op, op de informatie die het geeft en voornamelijk, de manier waarop het die info geeft.

En dan kunnen ze er wel mee bezig zijn, maar had er niet allang uitgebreide informatie gegeven moeten zijn?

11. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja de frontpage mag idd wel verandere, vergeet gewoon de xbox en maak een heel nieuwe 360 frontpage :p

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Verrek!
    Kwam dit ding nu al uit? :eek:

:cool:

13. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360? wat is dat? :+

14. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    kennelijk iets wat op de frontpage net zo aanwezig is als ontopic in dit draadje..
    *subtiel hint

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tja jongens, als we vorig maand al een Xbox 360 hadden gehad, dan waren er allang artikeltjes neergezet :) Wij oordelen liever over iets dat we echt goed hebben gespeeld en niet over test versies etc, zoals veel anderen dat doen. Geen nood, uitgebreide besprekingen volgen echt snel :)

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Jullie hadden iig wel de FP kunnen veranderen |:- .

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn gewoon allemaal verslaafd aan de 360...8)

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hadden zoieso al om 12 uur ofso de FP kunnen veranderen in een 360 look. En wrm hebben jullie vandaag wel een oordeel over de 360 zelf maar nog geen 1 review :confused: IK bedoel jullie hebben dat ding tog al ff, en waarom zou je geen review maken van een test game daarvoor krijg je die krengen toch ?! Ik zeg niet dat jullie slecht bezig zijn maar een beetje meer moeite zou geen kwaad kunnen....

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Waarom een nieuwe look? Frontpage is goed zoals ie is :) Meer kwestie van mening. En waarom geen reviews? Dat heb ik net uitgelegd jongen :) Wij spelen een game eerst uitgebreid, daarna review.

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah voor een site die zich (hopelijk) nu meer gaat richten op de x360 zou ik de groene tint weghalen en daar een hemelse kleur gebroken wit ofso voor doen een beetje in de style als de 360 zelf. En ja Master Chief en een rally wagentje passen er op dit moment neit egt bij. Meer een Enzo Ferrari en Joanna Dark :)

Deel Deze Pagina