Even voor de mods ik heb gezocht en er is geen soortgelijke topic. maar mijn vraag is: Hoe ziet jouw xbox 360 eruit bij aankoop. zo kunnen newbie's die hun eerste xbox kopen kijken wat de meeste mensen kopen en dus verstandig lijkt. als je mee doet kopieer dit formulier in je post en vul het even in Xbox 360 Versie: Xbox Live: Spellen: Accesoires: Verwachte totaalprijs ( nieuwelingen kunnen gelijk kijken hoeveel geld ze moeten uitgeven ): aangezien ik niet zoveel geld heb: Xbox 360 Versie: Luxe Set Xbox Live: Nadat de trial is afgelopen 3-month gold Spellen: PGR3 Accesoires: geen ( als ik uberhaupt wat over heb play & charge kit ) Bij aankoop verwacht: €459,99
wordt lastig Xbox 360 Versie: premium (weinig keus, moet anders alles los halen) Xbox Live: eerst de trail, en als ik me spelletje uitgespeeld heb neem ik 1 jaartje gold erbij. Spellen: saint's row (wordt het een slecht spel, wat ik niet hoop, dan koop ik fifa 2006) Accesoires: play and charge kit prijs: 540 euro (dit had ik niet gedacht, dan w8 ik maar op een prijsverlaging of een pack zodat het spel erbij zit tegen een goeie prijs)
XBox 360 versie: Luxe set. Xbox live: eerst trial, dan jaar silver (kan dat). Spellen: PGR3 zonder twijfel prijs: geen idee waar kan je dat zien (sorry ben daar eigenlijk nog helemaal niet mee bezig)
je kan hem ook met kerst kopen... EDIT: prijzen voor spellen zijn 60 euri ( waarschijnlijk ) en de eeste accesoires 20 euri. P.S. EIndelijk word er eens niet een topic geclosed maar fatsoenlijk gereageerd
Vooral dan offtopic gaan zo kom je dus nooit in de lijst van meest Legendarische members he maar wat kost mijn xbox keuze dan ?
Xbox 360 Versie: luxe versie Xbox Live: eerst die kaart (zie nu pas dat hij er bij zit) maar eens op gebruiken. Spellen: PRG 3 en ik denk PDZ (kan nog een ander worden) Accesoires: extra controler ( draadloos) prijs : 560 euro ( ok, verkeerd begrepen )
In ieder geval de premium edtion. Een play and charge kit. En tot nu toe alleen 1 game Perfect dark. De rest van de games koop ik op xbazar
Xbox 360 Versie: de 'premium' versie uiteraard Xbox Live: eerst de trial en daarna zien we nog wel ff Spellen: 'Saint's Row' Accesoires: misschien een 'play & charge kit' verwachte kosten: €460-480
In ieder geval de premium edtion, en dan de games mm, ik denk saint's row of ghost recon 3(waarschijnlijk allebei, als perfect dark goed wordt, moet ik een beslissing maken welke games,...) of te wel wacht ik op gears of war en koop ik dan de xbox 360...
Xbox 360 Versie: Premium Edtion Xbox Live: Heb nog Spellen:Battlefield 2: Modern Combat Accesoires: Geen zit genoeg bij
Xbox 360: Luxe Xbox Live: na de 1maand gratis een jaar abo kopen Spellen: Ghost Recon 3 rond 530 euro
Xbox 360 Premium Versie Xbox Live: Heb ik nog een tijdje Spellen: Kameo Accessoires: play and charge kit en misschien 1 extra draadloze controller 480-520 euro
Xbox 360 Versie: gewone (€399) Xbox Live: Heb ik al, het schijnt dat je die kunt overzetten Spellen: Zit te twijfelen tussen Ghost recon 3 & PGR3 (ik kijk even hoe ghost recon 2 summit strike bevalt, die ik morgen waarschijnlijk in de post krijg) Accesoires: Geen, de uitvoereing van €399 is al heel compleet, misschien als het heel erg kort duurt voor dat de batterij leeg is een play and charge kit (anders misschien als ik een keer geld over heb, toch eerst liever een extra game) €399 + €60 - 120 (of bij gc shop 50 - 100(i hope)) = 460 - 520 Euro greetz wooly
Wat ik koop ? --> ALLES ! Ik begin met het meest luxe pakket en alles wat me handig lijkt, koop ik er meteen bij.
Zeker geld teveel maar mijn pakket: xbox premium (400) heb nog live Oblivion, Saint's Row (120) Play and Charge kit (20) totaal €540
Xbox 360 Versie: Luxe versie Xbox Live:Eerst gewoon dat silver en later als ik een game die live ondersteunt heb uitgespeeld dan neem ik Xbox live gold Spellenaint's Row of Fifa 06 of Perfect Dark Zero of Oblivion Accesoires:Nou je krijgt alles wat je nodig hebt in de luxe versie
Xbox 360 Versie: De Premium Xbox Live: Ik laat mijn Xbox Live overzetten naar Live Gold Spellen: PRG3, zonder twijfel. Later Gears of War Accesoires: Zodra ik het kan kopen, een tweede Draadloze Controller, of de Play & Charge en Batterypack. Dit is dan 400 + 60 = 460 euro, maar omdat ik dan jarig ben en ik mijn Xbox verkoop, behalve een aantal goeie games voor Live (Halo 2, Forza, Chaos Theory) kan ik dit wel goed opbrengen.
xbox premium (400) Perfect Dark Zero (60) Play and Charge kit (20) totaal €480 Koop iedergeval PD erbij en misschien nog 1 game, maar dat hangt af van de previews/reviews die net voor de launch vast wel zullen verschijnen.