Heb hier te koop: -Official xbox360 wireless adapter, helemaal nieuw. -Overlords 2, helemaal nieuw Beide zijn dus gesealed en al. Prijzen: Overlord 2: 25 euro EX.>> dus voor 27 euro mag je hem hebben. (post kost 4 postzegels ofzo) Een nieuw Gesealed wireless adapter: 55 euro dit nu inclu verzending (verzending kost 5 euro ongeveer).
KICK Prijswijzigingen: Overlord 2: 25 euro EX.>> dus voor 27 euro mag je hem hebben. (post kost 4 postzegels ofzo) Een nieuw Gesealed wireless adapter: 55 euro dit nu inclu verzending (verzending kost 5 euro ongeveer).
35eu geboden voor de wireless adapter. Ik zou hem kunnen komen ophalen afhankelijk van je woonplaats.
nee sorry dat is echt te weinig, hij is nog helemaal nieuw gesealed en al dus voor 35 gaat ie niet weg.
Dat is nog erger dan 35 en je komt het ophalen. Verzending kost 6 euro nog wat. Dus nee, nogmaals hij is nieuw gesealed Nooit gebruikt, vanaf 50 euro kunnen we verder praten
27 euri geboden voor Overlord II pm je rekeningnummer maar wanneer je akkoord bent dan laat ik je me adres weten.