Goededag, Ik had een vraagje, ik heb sinds vorige week een Xbox360 en om het op HD te spelen heb ik hem aangesloten op mijn Logitech SyncMaster 206bw Dit is tevens mijn pc scherm (via vga) en mijn xbox360 (dvi). Het enige probleem is dat dat ik geen geluid krijg via mijn Xbox360. Heeft iemand enige idee hoe ik dit op zou kunnen lossen? Xbox360 Pro Samsung Syncmaster 206bw Logitech X530 Met vriendelijke groet, Kevin
rood/wit plugjes van de 360 kabel in zo'n verloop ding doen en dan in je x530. Zie dit topic: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=107998
bedankt voor de snelle reactie maar dat is juist het probleem. Ik gebruik die kabel van HDTV kabel niet want ik gebruik de hdmi aansluiting en die zit op mijn beeldscherm aangesloten. En ze passen er samen niet.
Kevstum, volgende keer de [search]zoekfunctie[/search] gebruikten. Zo had je de Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) thread kunnen vinden waarin je je vraag ook kan stellen . Ik zal je vraag eventjes in dat topic zetten en deze ga ik dicht doen. Slotje.