GEZ : - ... TR ONE (dus NIET te koop) : - TitanFall - F1 2015 - MGS5 The Phantom Pain - Destiny - Battlefield Hardline - COD Advanced Warfare Ik sta op de xboxworld trusted list > http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=126009 Combineer maar wat met hierbovenstaande ruilgames
Just Cause of Smackdown vs RAW + een andere game uit mijn thread voor Call Of Duty 2 en Avatar? Ik heb eventueel ook nog interesse in Amped 3. Edit: Ik heb zojuist met iemand anders Just Cause geruild tegen COD 2.
Burnout Paradise tegen Pes 2008 of Saints Row? Call of Duty 2 tegen Pes 2008 of Saints Row? Harry Potter tegen Pes 2008 of Saints Row? Shaun White tegen Pes 2008 en Saints Row? Shaun White tegen Saints row 2? Timeshift tegen Pes 2008 of Saints Row?
Shaun White Snowboarding voor een combinatie van 2 van dit lijstje: FNR 3 Bully NBA 2K6 CSI: Hard Evidence Naturo: Rise of a Ninja
Avatar, Harry Potter - Order of The Phoenix en/of Bionicle Heroes ruilen met NHL 2k7, forza 2 (bundle copy en lichte beschadiging aan het hoesje, verder in top staat) en/of counter strike(Xbox1, classic) Edit: zie net dat je de spellen al hebt gespeeld, ik heb helaas geen andere spellen
Race Pro hier liggen maar niet echt iets aan games die je te ruil hebt staan. Heb je nog meer wat je kan ruilen?
ik heb intresse in shaun white snowboard en monopoly iets uit mijn lijstje waar je intresse in hebt >???
X-men tegen een van deze: Def Jam Icon Naruto: Rise of Ninja (NTSC, regiovrij) Import Tuner Challenge (matige conditie)