Hallo,
Hierbij bied ik mijn Xbox 360 250 GB HDD aan. Er zitten een aantal accessoires, games en digital content bij. Ik heb een lijstje gemaakt. De Xbox zelf is op 7 maart gekocht (er zit dus nog garantie op), games etc. zijn hierna gekocht. De Xbox aankoopbon zit er bij. Alles zit in de originele doos en in de orginele plastic/foamen zakjes.
Accessoires:
-Xbox 360 Slim 250 GB HDD (met voeding kabels, kleur: matzwart.)
-Zwarte Wireless Controller (met batterypack en 2 gebruikte AA batterijen.)
-Play & Charge Kabel (toen ik deze teste zonder batterijen in de battery pack deed de controller het wel gewoon maar het lampje ging niet branden, dit kan ook zijn omdat hij niks kan opladen.)
-Microsoft Xbox 360 VGA Kabel (geluid wordt gesplitst naar een 3.5mm jack aansluiting.)
-Microsoft Xbox 360 Componenten Kabel (3xtulp + een 3xtulp naar scart aansluitblokje)
-EDIT: Er zit ook een Xbox 360 Headset bij (met draad) deze staat niet op de foto.
Games:
-Call of Duty : Modern Warfare 2 (met doosje, boekje) (alles in goede staat, cd onbekrast.)
Digital Content:
-Crysis 2 Full game
-Modern Wafare 2 Stimulus Map Package
*Bijde zijn door mijn Xbox Live account geactiveerd. Zover ik weet kan elk account ze spelen om deze console zolang je ze niet verwijderd. Zie: http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live/marketplace-and-purchasing/download-content voor meer informatie.
Foto:
(+Xbox 360 Headset die niet op de foto staat!)
Richtprijs: €140,-
---------------------
Updates:
-Cod4mw verkocht elders.
-HaloReach verkocht elders.
PS: Als ik iets gemist heb wat normaal bij een Xbox 360 zit of wat wel op de foto staat (of juist niet) maar niet in het lijstje graag melden dan pas ik dit aan!
Met vriendelijke groeten,
Raiserfist
Laatst bewerkt: 20 mei 2012