[XOne] Xboxconnect of gamespy??

Discussie in 'Games' gestart door kajesbones, 4 jan 2003.

1. kajesbones

kajesbones Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke vinden jullie het beste.
    Geef de voor en nadelen.

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Tja.. ik gebruik zelf altijd xbconnect.. overzichtelijk, handig en snel.

Gamespy heb ik eigenlijk nog nooit geprobeert.

3. Mr. Xapss

Mr. Xapss proud xbox owner

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de europeanen meer op xbconnect zitten. Gamespy is wel wat professioneler, maar meer voor amerikanen. Je ziet bijvoorbeeld een landkaartje van de vs, om zo te zien waar anderen zich bevinden. maar van de rest van de wereld is niet te zien.

gebruik gewoon lekker xbconnect, support vele games, is altijd druk... wel een relaxde vervanging tot xblive.. }:]

4. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik eigenlijk altijd gamespy, nooit problemen met het vinden van spelers. Misschien dat het nu beter is, maar vooral in het begin was er niemand te vinden op XBConnect. Het schijnt wel dat XBConnect beter met de bandbreedte omgaat, maar dat kan ik niet bevestigen aangezien ik het niet gebruik.
    Dat Gamespy alleen voor amerikanen zou zijn is zeker niet waar. Genoeg spelers uit Europa. Dat verhaal over dat landkaartje is ook onzin, er wordt over de hele wereld aangegeven waar de mensen vandaan komen.

Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  5. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik beide en xbconnect is inderdaad iets sneller/overzichtelijker. En dus ook echt minder last van lag.

Maar als het kan met je setup altijd allebij installeren, is het stil op de 1 kan je de ander proberen. Kan dus niet bij iedereen. Bij mij (xp pro adsl hub) werken ze prima, alleen hosten lukt niet... vreemd genoeg.

6. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Correctie... ik zat net weer eens op gamespy... maar zelfs als iemand met 1mb upload host heb ik last van lag... en met xbconnect nergens last van... ik denk dat ik gamespy maar deinstalleer.

7. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister XBConnect ook geinstalleerd. FF wennen aan de opzet maar werkt ook prima.

8. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    geen van beiden gewoon w8en op Xbox Live

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    dat is net zo iets als je vraagt, (voor iedereen die kopspijkers heeft gekeken) Is piet of wim, kok in het big brother huis

euh.. nee :)

Hij vraagt welke van de 2, en als je voor xbox live moet wachten, duurt het zo lang joh! Probeer deze 2 dingen eens, zijn ook goed! Kan je alvast oefenen :)

10. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    LOL ja enne.... leuk maarre halo kan toch niet op live :mad: snik. Dus wachten op Halo 2 zal je bedoelen ;) En tot die tijd.....

11. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    XBConnect gaat duidelijk beter met bandbreedte om, met mijn ADSL 256 upload kan ik 4 boxen hosten.

12. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Daarom nu Xbconnect (of gamespy) kan je heerlijk halo online spelen (en cool dat het is!!)

Deel Deze Pagina