Hallo, ff een vraagje, ik wil met mijn xbox online gaan gamen maar wilde ik weten wat ik beter kan doen. Xboxconnect is natuurlijk gratis maar heb je daarbij niet veel meer Lag dan bij Xbox live. Kortom wat is aan te raden. Mede gamers alvast bedankt
- Xbox Live heeft bijna nooit lag - Xbox live kan je voice communicator gebruiken - Xbox live kan je gemakkelijk games joinen - Xbox live kost geld - CC Nodig Bij Xboxconnect heb je heel veel last van lag zodra je 4+ spelers in een game gaat. Xboxconnect duurt daarom ook heel lang voordat je eindelijk een goede game hebt gevonden. Op Xboxconnect word trouwens ook bijna alleen halo gespeelt. Ik zou zeggen: Neem ze allebei
Nee , er word niet alleen maar Halo gespeeld . Als je de filter op Pal zet , dan zie je alleen maar Halo , maar zet je de filter op all , dan zul je zien dat er een heele hoop spellen zijn . Ik heb xbox Live & Xbconnect . En om eerlijk te zijn vind ik ze alle 2 goed ! Xbox Live is natuurlijk iets beter , maar niet veel beter . Op Xbconnect is het trouwens ook mogelijk om met een headset te spelen . Niet alle spellen ondersteunen headset in system link , maar een hoop wel zoals Rainbow Six 3 - Black Arrow of Star Wars Battlefront .
er zijn vele xbconnect vs Live threads zie deze bijvoorbeeld Beide zijn goed... Xbox Live is vele malen beter .... downloadable content, eigen unieke user name, niet afhankelijk van een PC, veel meer users on-line, minder lag en nog veel meer fun!
xboxlive, alle argumenten zijn inmiddels al opgenoemd. En ook wil ik er nog bij zeggen, erg makkelijk aan te sluiten, ik vind xboxconnect een stuk lastiger met al die kabels netwerk kaartjes etc.
Zoals Fardo zei, dit is vele malen ter sprake gekomen en daarom is hiet niet nodig om nog een thread ervoor aan te maken.