wat is het verschil tussen xboxconnect en xboxlive hoe kun je met xboxconnect met meerdere spelers spelen (ik bedoel dus online) welke games kun je spelen met xboxconnect
welke games kan je er mee spelen ? ik heb alleen maar jet set radio future en sega gt 2002. ik kan wel een game zoals halo gaan huren maar zal dat dan wel werken of werkt xboxconnect niet met gehuurde games?
Ok er zijn twee manieren om met je xbox te spelen tegen mensen op andere xboxen. 1 is lokaal (dus eigenlijk alleen met allemaal mensen in 1 ruimte) Dat doe je dus via een LAN netwerk. 2 is via het internet en dat doe je met xbox live. Maar nu is er een geintje... je kan met behulp van xbconnect en/of gamespy een LAN netwerk via het internet na doen. Dus kan je via die programmas alle spellen online spelen die ook lan ondersteuning hebben, en dus niet per se xboxlive. En natuurlijk werkt een LAN verbinding ook met een gehuurd spel. BTW hoezo onhandig? enne wat is een "master" verbinding??? Das geen bekende term. En blacklisted... zoek even op het forum voor je vragen stelt die al honderden malen beantwoord zijn.
een master verbinding is een meesterlijke verbinding, maar die heb je niet echt nodig...gewoon een standaard kabel verbinding is wel genoeg voor xbconnect