fXboxcontroller-mod ase2 ----> PICS & FILMS Zo, weer effe aan het hobby-en geweest... Leek me leuk om de xboxcontroller eens flink onder handen te nemen, en er wat "speciaals" in te bouwen. Al gauw had ik iets gevonden. Een soort van VU meter erop. Had toch nog wat LED's enzo over, dus ik dacht van: jow, laat ik maar eens een dubbele maken. De werking: als je in een spel (bijvoorebeeld HALO) geraakt wordt iets, dan trilt de controller, en de VU meter slaat uit. En bijvoorbeeld bij rally races als je in de struiken rijd, dan slaat de VU ook uit. (In filmpje gebruik ik RallySport Challenge voor te testen) Hier komen wat foto's van de mod: gebruikte spullen: foto van de controller: foto van de LED's: En hier een filmpje van het hele zooitje in werking: http://members.home.nl/asd3/GoT/xbox/xboxcontroller_mod.wmv En hier een filmpje van mijn eerdere mod: http://members.home.nl/asd3/GoT/xbox/xboxpoweroff.wmv (je ziet hier de power off button in werking, de xbox gaat aan of uit als je erop drukt) En hier de thread van de vorige mod: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=12830 Wat vinden jullie ervan?
Wow! Ziet er vet uit man! Als ik het goed begrijp reageren de LEDs dus op de vibraties? Nice job En die Power Button Hoe DOE je dat? niet dat ik het kan of ga proberen Heel cool, alleen die balk op je TV...
he vet man kun je misschien een handleiding maken ofzo dit wil ik ook!!! vet vet vet dit is echt de moeite waard om je controller te modde. Kun je missien uitleggen hoe die schakeling in elkaar zit enzo en hou je het zwikkie hebt angesloten (op de motoren neem ik aan) als je zn hanleiding maakt niet te stutterig want jij doet wel eens vaker van dat soort dingen zo te zien You got Xperience. In iedergeval dit is de vetste mod die ik tot nu toe heb gezien Nice work.
Mooi gedaan, man Vooral die power-knop is cool. Als ze zo'n knop op de controller of DVD-Kit hadden gedaan hoefde ik m'n bed niet uit om m'n Xbox uit te zetten
Wat m'n voorgangers al zeggen, die VU meter is nie bijster nuttig, maar zeker wel mooi en knap in elkaar gezet. Die aan/uit knop is ook nog eens nuttig!!! Ga door met modden en laat ons nog meer zien!
lol kan je de xbox ook in een van mijn controllers proppen en dat ik dan speel met de console als joystick.......of is dat net iets te veel van het goeie. nee hoor leuk gedaan man...ziet er tof uit allemaal
Toen ik de foto's zag en je verhaal las over die LED's, dacht ik 'Wat een onzin'. Nu ik het filmpje gezien heb, denk ik dat nog steeds, maar wel WAT EEN GAVE ONZIN!!!!! P.S. het is wel beter voor je xbox om hem pas uit te zetten als je in het hoofdmenu bent...
Re: lol whahahahah dikke lol... Ennuh Atmoz... vet werk zo ja... de gek blijft echt bezig he... zeker saai daar in groesselt... Ik zag trouwens dat je allemaal spellen had verkocht... Shit man daar had ik ook nog een zooi van willen hebben, maar ik was weer te laat... ]:- ]:- ]:- Maar goed we zien ons...
voor de mensen die willen weten hoe ik het gemaakt heb, dit is het schema van de VU meter: En in plaats van steeds 1 LED zet je er 2 in serie....
Whoa, dit is wel erg vet zeg! Kan je het niet voor me doen tegen een leuke prijsje? Van dat schema snap ik namelijk geen fuck!
Wow, dat dit mogelijk is zeg, je bent echt een prof Dit is dan ook veels te ingewikkeld voor mij. Maar erg knap gedaan.
yo dude, zulke spul moet je gaan verkopen, ik weet wel zeker dat ik graag zo'n controller zou hebben met die VU ding!
Ik heb zelf geen DVD remote (niet nodig ) Enne, ik denk dat het ook onmogelijk is om dat te maken. Helaas. Enne: Tja, wat is een leuk prijsje? Ben der toch wel effe mee bezig geweest. Wil je wel de hele schakeling maken en dan moet je het zelf inbouwen....