XBOXEN in de KROEG.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door salva, 30 mei 2003.

  1. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag een XBOX in Marilyn's Poolcafé.

    Ja we hadden een DVD speler nodig voor af en toe te Karaoke, dus denk ik mwjaaa een XBOX met DVD remote en twee logitech cortless controllers.

    Nu kunnen we Karaoke, Films kijken en Gamen.

    Nu is mijn vraag welk spel zou jij wel in de kroeg tegen je maten willen spelen?.

    Vanaf maandag gaan we beginnen met de competitie Fifa 2003.

    Salva
     
  2. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    halo ofzo
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    een racespel, of een party game
     
  4. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    fusion frenzy lijkt me wel grappig om in een kroeg te hebben
     
  5. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Ik denk FIFA 2003!:D
     
  6. XBOX_Enchede

    XBOX_Enchede Guest

    Brute force, lekker co-open of deatmachen, halo, fifa 2003, kung fu chaos (tip), unreal championship, moto gp 1 en 2, timesplitters 2, nfl 2003, nhl 2003

    veel suc6
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    In de kroeg, dat moet gewoon DOAX worden.8)
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Slecht idee, Dan word er helemaal niet meer 'gegamed':p
     
  9. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij wanneer je in een kroeg een spel wil spelen moet je het simpel houden, maar toch iets zijn dat iedereen boeit, je moet tevens kunnen groeien in het spel.
    DOA 3 is zowel voor beginners als voor gevorderden, vechten is altijd wel leuk. Daarnaast DTM Race Driver of RE, die heb je snel door of inderdaad, FIFI 2003. Party games zoals Kung Fu chaos, fusion frenzy en misschien wel sega soccer slam kunnen ook. De shooters zoals halo duren altijd wat langer voor ze de controls door hebben, dus die zou ik achterwege laten.
     
  10. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    En oppassen dat je ze Cordless Controllers niet meenemen in een dronken bui.
     
  11. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die krengen kosten 69 Pl€uro's p/s.

    Ja ik denk fifa 2003, een goed vechtspel, een goed racespel en en een cool deathmatch spel.

    Salva
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    een racegame lijkt mij geen goed idee, je moet je daarbij teveel concentreren en dat lukt niet altijd in zo´n drukte. ik zou voor fifa gaan of voor een party- of vechtgame

    is dat een soort tamagotchie op de xbox 8)
     
  13. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd Fifa 2003, misschien ook Kung Fu Chaos, Halo, DTM, Racing Evo, MechAssault of Dead Or Alive 3 :9 8).
     
  14. Sneaker

    Sneaker Aspirantgamer

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker niet halo. halofanboy:)

    in een kroeg kun je best grappige partygames spelen. het mag ook niet te ingewikkeld voor die zatlappen worden:)
     
  15. p1m

    p1m Guest

    GHOST RECON! whahah dikke snipers die rond renne met die dronken lui whaha lachen...
     
  16. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zeker 'n keer halo spelen met 16 man.
    We hebben al een paar keer een cafe afgehuurd met een man of 40 en daar Halo, UC en Timesplitters 2 gespeeld. Halo is zeker favoriet en mischien nu ook rtcw, maar weet niet of je die split screen kan spelen in een lan. Met live in niet en dat is wel klote. Het is ook wel jammer dat je moto gp niet in een lan met vier mensen op een xbox kan worden gespeeld en dat kan met live weer wel.
     
  17. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    DOED!!, het gaat hier niet om een LAN party maar gewoon om een tv die in de kroeg staat, om af en toe mee te gamen, karaoke enz.

    Gaat dit ook nog geld kosten voor de "stamgasten"?
     
  18. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het geld gaat kosten voor de stamgasten?, nee wil alleen een borg voor de Joypads ik denk zo'n 20€ p/s.
    Verder is het geheel gratis maar het XBOXEN is alleen in de middag van 15:00 tot 20:00.
    Daarna feesten 8) .

    Wat zijn grappige party games?????.

    Salva
     
  19. Tiny

    Tiny Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Kung fu chaos is een leuke partygame. Is grappig en toegankelijk voor iedereen. Zitten ook leuke minigames in.
     
  20. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    @ Tiny: Dan moet jij (Salva) wel eerst ff bijna het hele spel uitspelen voordat je al die minigames kan spelen, en geloof me dat is heel wat werk, maar deze game zal het zeker goed gaan doen! Misschien een simpele auto race game, omdat er voornamelijk mannen in kroegen komen (correct me if i'm wrong).
     

Deel Deze Pagina