[XOne] Xboxladder (net zoiets als Gamespy en Xbconnect)

Discussie in 'Games' gestart door Bloody_Apron, 4 dec 2002.

1. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

iemand ervaring met of info over Xboxladder? sommige mensen beweren dat het sneller is als Xbconnect en Gamespy

url is www.xboxladder.com btw

Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2002
  2. sphere man

sphere man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat het sneller is dit is gebouwd op basis van internet xbconnect is eigenlijk voor lannen maar kan over het net maar je gebruikt dus de lan bandbreedte.

p.s

als ik een dedicated ladder ga maken zijn er dan mensen die daar intessen in hebben.

en welk spel(spelen) word dan intresse in getoond.

laat maar ff horen

greetz sphereman.

3. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

thanx 4 da info

ik speel nu vooral UC online

maar ik heb ook nog andere system link games nl MOTO GP, TS2 en HALO (speel ik niet echt meer online)

4. Buffalo X

Buffalo X Anti - Bruges

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb door u post ook eens xboxladder gedownload ( omdat gamespy en xbconnect niet werken op mijn pc) en ik zou graag weten hoe dat je UC online speelt

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

als xbconnect en gamespy niet werken denk ik dat ladder het ook niet zal doen...check ff in de andere threads daar staat precies hoe je xbconnect moet aansluiten
    als dat gelukt is ...dan leg ik je wel uit hoe je uc online kan spelen

6. Buffalo X

Buffalo X Anti - Bruges

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar er zo een probleem het schijnt met gamespy en xbconnect met win 98 en ik heb natuurlijk win 98. Bij xbconnect als ik een nieuwe account wil aanmaken lukt het niet , en bij gamespy kan ik de tunnel niet installeren , ofwel stuurt iemand mij die door via msn?

7. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn alleen nog niet veel mensen daar aangemeld!! Bijna niemand is daar onnline.
    Maar heb je geen zin om timesplitters 2 online te spelen zondag middag???

Hebben jullie in het menu van unreal geluidjes??bv als je omhoog en omlaag gaat hoor je dan een klik geluidje ofzo??
    Het is namelijk zo dat ik bij mijn unreal wel geluid heb bij de intro maar in het menu van het spel en tijdens het spelen dan heb ik geen geluid super raaar maar snap hier niks van. Voor dat je begint in een leven kan je eerst even door eht level zweven en als je wilt beginnen druk je Rechter trigger of moet dit li9nker trigger zijn??

Hopelijk weten jullie hier iets op!!!

8. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Re: Re: Xboxladder (net zoiets als Gamespy en Xbconnect)

klopt idd dat er nog weinig mensen online zijn bij xboxladder...dus voorlopig blijft et nog ff bij xbconnect voor mij

bij unreal moet je op rechter trigger clicken om te beginnen en wat dat geluid betreft....moet aan je game zelf liggen denk ik..dus terugbrengen

zondag wil ik ff timesplitters (en ook wel UC online spelen)
    je kan me adden op msn

buddhist_fist@hotmail.com

9. sphere man

sphere man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me er nog niet in verdiept teweinig tijd.

maar als je de xbox communicator hebt zal je dan met xbconnect of ladder ook kunnen praten met elkaar

greetz sphere man

10. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

bij xbconnect kan dat :9 dus bij die andere ook neem ik aan
    alleen je kan de mensen met communicator natuurlijk niet horen als je zelf geen communicator hebt

11. sphere man

sphere man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgende vraag is die communicator hier in nederland al tekoop

12. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

helaas niet...je kan hem wel online bestellen neem ik aan

Deel Deze Pagina