1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xboxlive] 2 keer betaald, maar 1 jaar verlengd

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Spaarpot, 11 apr 2004.

  1. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forummers,

    Ik heb een probleempje. Afgelopen maand was mijn xboxlive account verlopen, om deze te verlengen had ik een starterskit gekocht ( terwaarde van 59,99 euro, jaja doe maar ruig).

    Na het succesvol invullen van de subscription code, kreeg ik de melding dat het account met 1 jaar verlengd is. Dat ging dus goed.

    Maar nu kreeg m'n Pa gister een afschrift van zijn visacard en daar was 59,99 euro vanaf geschreven, terwijl ik het account een aantal dagen geleden had verlengd met een starterskit.Mijn probleem is dus dat ik voor 1 jaar xboxlive twee keer betaald heb (2 x 59,99 = 119, 98 ).

    Hebben jullie ervaring met dit probleem ? of weten jullie bij wie ik moet zijn om dit probleem op te lossen? :)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2004
  2. xboxser

    xboxser xboxen is verslavend

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ff MS bellen staat het nummer wel van achter op de je xbox boek
     
  3. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een stom vraagie.....

    waar kan je zien wanneer het jaar voorbij is, dus wanneer je een jaar lid bent, en word na dat jaar gewoon automatisch geld afgeschreven voor het volgende jaar.

    fijn pasen

    Cyaaaaaaaa
     
  4. YOURI60

    YOURI60 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    1
    lol, is niet best
     
  5. XBRL

    XBRL Ruler of XBW

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ik ook wel benieuwd naar! Word je abo automatisch verlengt of moet je nog iets ondertekenen ofzo?? Ik wil namelijk binnenkort een nieuw starterskitje kopen (om een andere nick aan te maken) maar dan wil ik wel ff weten of ik me moet afmelden!
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Je abbo wordt automatisch verlengt dacht ik en je krijgt een maand van te voren een mailtje dat je xbox live account verloopt.

    Nu ff een vraag vaan mij: Mijn account is over 20 dagen verlopen en wil via een live kit mn account een jaar verlengen (i.v.m gebroken headset), moet ik dan eerst het vorige account opzeggen en dan die live kit gebruiken?
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee! Je kan gewoon je eigen account verlengen met een nieuwe starterskitcode. Ik weet niet precies waar het moet maar ergens in accountmanagment, dat moet je misschien ff bij iemand anders informeren als je daar niet uitkomt.
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Tot wannneer je Xbox Live abbo geldig is kun je zien onder 'billing options' ofzo in het Live dashboard op de console.
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt, en ergens in dat menu kun je ook de nieuwe code van je starterskit invoeren.
     
  10. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
  11. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, nou die kon ik zo snel even niet vinden :)

    Ja dat ga denk ik volgende week dan maar effe doen:)

    Ik kreeg idd een maand van te voren een mailtje dat mijn account bijna was verlopen, maar niet dat het account automatisch verlengd zou worden.

    Denk dat het in mijn geval alles precies langselkaar heen is gegaan en dat het geld dat op de dag dat het account zou verlopen, eraf is geschreven (van die creditcard). Want op diezelfde dag heb ik mijn account verlengd met een nieuw starterskit.
    Heel fijn, maar MS heeft nu gewoon 59 € te veel van m'n zuurverdiende centen gekregen.
     
  12. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik net zoals xboxser even naar 0800 023 3894 bellen, goede helpdesk, ze zullen er (zeker) wel wat mee doen, veel succes ermee!
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    wel gekeken tot waarneer hij nu loopt? straks loopt hij al tot 2006 ofzo
     
  14. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt!:)


    Ja daar heb ik naar gekeken, maar hij loopt gewoon precies na een jaar af:)
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    :confused: vaag ... dat wordt dan toch bellen...
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit al een maand voordat je abbo vervalt of moet het op de dag dat het vervalt?
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    al doe je het 11 maanden voordat hij afloopt, maakt niks uit..
     
  18. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel uitkijken want ze verlengen je account automatisch. Dus je hebt de kans, als er iets misgaat, dat je 2x moet betalen. Het veiligste is dus eigenlijk opzeggen en opnieuw aanmelden.
     
  19. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je was waarschijnlijk te laat met verlengen. De einddatum die je nu ziet is van je huidige abonnement die met de CC verlengd is, dat gaat inderdaad automatisch, dat kon je lezen bij het aanmelden. Wat er na dat jaar gebeurt is dat hij dan verlengd wordt met de code. Als het goed is zie je nu bij de gegevens staan dat de volgende keer het bedrag €0,00 is. Daar stond eerst 59,99 (jaar) of je had er 5,99 ofzo van kunnen maken voor verlenging per maand. Nu heb je die optie niet meer als het goed is. Je kan voor de zekerheid even MS bellen.

    Verlengen met starterkit werkt prima, je hoeft niets op te zeggen van te voren. Ik zou dus altijd met starterkit verlengen ipv automatisch per CC, dat levert je een gratis headset op. Steeds opzeggen is niet nodig, alleen als je een andere gamertag wilt.

    Ik heb verder nog niet van problemen met MS gehoord over betalingen die teveel zijn gedaan en die je niet terugkrijgt. Anders kun je ook je CC maatschappij erop afsturen.
     
  20. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Meschiend domme vraag: Als je het met cc een jaar verlengt moet je dan extra bijbetalen omdat het via cc gaat?
     

Deel Deze Pagina