[XOne] XboxLive DNS test failed

Discussie in 'Games' gestart door ArthurB, 5 jul 2008.

1. ArthurB

ArthurB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb thuis draadloos internet maar ik heb mijn xbox op mijn router aangesloten meet de bijgeleverde kabel. Als ik de XboxLive test doe stopte hij eesrt hij IP die heb ik toen handmatig ingevuld en toen confirmede hij hem.
    nu heb ik problemen met de DNS test die hij failed. ik ben via mijn internet browser in mijn router gegaan en heb de poorten open gezet zoals ze dat bij portforwarding hadden uitgelegd. maar nogsteeds mislukt de DNS test. ik heb toen maar de DNS codes handmatig ingevuld maar alsnog failed hij hem. kan iemand mij A.U.B helpen ik wil heel graag online spelen en ben nu al 2 weken aan het klooien met dat internet. Ik heb trouwens een Davolink router/modem type: DV 201amr van tele2 versatel.

2. Hawkins

Hawkins Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem zit hem toch in je router. Als je meerdere computers aan je router hangt, is het handig als je de router op dhcp zet. De router geeft dan automatisch een ip adres aan elke computer (xbox) en geeft dan als het goed is ook de dns server door.

De xbox staat wel direct aan de router verbonden? of heb je hem via je je pc aangesloten?

Deel Deze Pagina