de datacenter van xbox live staat in londen verder moet je een starterskit kopen van $49.99(ongeveer even veel als in euro's denk ik) daar zit in: een jaar abonement op xbox live de xbox communicator(das volgens mij die head set) en revolt,een online racegame van acclaim(weet niet wat dat voor moet stellen maar....) toch best wel wat voor die 110 piek vind je niet?
http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=756 Jah zeker wel!!!! Damn goede tijden voor X-fans!
ja dat is revolt met die rc wagentjes. en ehm, ik heb dus chello op de computer gewoon. alleen als ik het dan op mijn xbox wil kan ik niet mee computeren te gelijk zeg maar. dus als mijn broer zit te computeren ken ik nie online xboxen. dat is wel klote. dus ik moet of een heel nieuw abbonnement op chello nemen of zo en dan een nieuwe modem aanschaffen en dat alleen maar voor mijn xbox of heb ik het fout? en ik heb op mijn kamer ook internet, maar die aansluiting op die computer is niet het zelfde als de aansluiting die in de xbox past. die in de xbox past zit alleen op de centrale computer. dus ik moet een abonnement nemen op een nieuwe provider en dan pas ken ik online xbox en? am i right or not? please tell me i'm wrong.
Als jij al chello hebt, is het een kwestie van een router aanschaffen volgens mij. Hier kun je dan meerdere netwerkkabels instekken. 1 naar de Xbox, 1 naar de PC, enz....
ah mooi zow, maar dan wordt je snelheid van internetverbinding wel minder snel of niet. en wat kost zo'n router? en waar haal je die, of kan je die gewoon bij de vobis od bij de dixons halen of zow?
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar is het niet beter om in diehoofdcomputer een 2e netwerkkaart te plaatsen, en gewoon de internetverbinding te delen?
hmmz de prijs maakt het niet erg aantrekkelijk voor mij. 10 dollar per maand shit, dat is wel ff 11,50 euro per maand. das zo ongeveer een 135 euro per jaar. het kost bijna elk jaar een nieuwe xbox om daarmee online te spelen. nou dan gebruik ik toch liever amateur software zoals xbconnect.
ach 11,5 euro per maand valt reuze mee als je werkt. ik verdien 50 euro per week dus dan kan er per maand wel 11,5 euro van af. en een xbox is wel ff wat duurder dan 135,- dat is wel een beetje overdreven. alleen ik wil xboxen op mijn kamer en de hoofdcomputer staat beneden. dus als ik daar een extra netwerkkaart in laar zetten moet ik nog een hele verbinding naar boven maken. maar op mijn kamer heb ik ook internet. kan ik vanuit die computer niet iets laten lopen naar mijn xbox?
Re: hmmz ik betaal inmiddels al 45 euro per maand aan kabel. nu nog 11,50 euro per maand aan xbox live wordt mij te veel. ik vind dat gewoon totaal crap, ze hadden het ook gewoon gratis aan kunnen bieden. ik verdien waarschijnlijk meer als jou, maar dit is gewoon overdreven. ik heb mijn xbox niet onder de voorwaarde gekocht dat er maandelijkse kosten bij komen. ik speel dan toch liever via xbconnect.
Re: hmmz oh btw, tegenwoordig zitten we niet ver meer af van de 135 euro met de xbox. het is inmiddels al gezakt naar 199 euro.
Ik kan jullie nog blijer maken (*NOT*). Ik heb gelezen dat je minimaal 256k upstream moet hebben voor Xbox Live. Dat zijn dus de allerduurste breedband abonnementen. Kosten ongeveer 60 Eurootjes. En dan nog die 11,50. Dat worden dure tijden.
hmzz ik ken de eigenaar van de lokale e-plaza hier, daar kan je best handige informatie uit krijgen en ook kortingen
hmzzz ik ga al helemaal geen adsl abbonement nemen daarvoor. adsl zuigt als die tyfus tegenover de @home kabel snelheden.
Wij hebben hier nogeens kabel internet. Zit al bijna een jaar aan ADSL te zuigen. Gaat wel beter als je ISDN gewend was, maar ja geen @HOME............ Dus dat online X-dozen wordt niks...........