Ik heb dit deze soort vraag niet op het forum kunnen vinden Wel over da 2maanden gratis maar daar heb ik het nie over.Waar het over gaat bij mij is dat ik een keer keek in me PGR2 boekje en daar zag ik een soort kraskaartje met een code eronder.Maar kun je nu dan eindelijk zonder CC op xboxlive?Dat ze nou eindelijk dat kraskaartje met code eronder hebben zitten?Ik kan het nu ook goed mis hebben natuurlijk Omdat ik over dat onderwerp bijna niks kan vinden?
Weet iemand of dat een keer verandert gaat worden?Dat je geen CC meer nodig hebt maar bijvoorbeeld gaan ze dan over op die kras kaartjes?Ik denk krijgen we daar meer info over bij de E3 2004?
het is nog steeds een gerucht ... maar lees deze thread eens door en praat daar verder Gerucht:Xbox Live zonder creditcard als er een mogelijkheid komt ... komt dit met de launch van Xbox Live 3.0
Aha die THREAD kon ik nie egt vinden bedank daarvoor.Wat ik wel gelezen heb is dat xboxlive 3.0 ergens in april zou moeten komen?hopelijk voor halo2 maar ik denk krijgen we veel opheldering met de komst van de E3 2004 BTW wanneer begint die E3 eigenlijk?