[XOne] xboxlive met ntsc

Discussie in 'Games' gestart door nielzo, 26 apr 2003.

1. nielzo

nielzo Guest

Ik zit nu in een internet cafE in Newyork en ik ben van plan hier een ntsc xbox te kopen. Daarom wil ik mijn oude nederlandse verkopen maar daar staat nog steeds mijn xboxlive account op.
    Mijn vragen zijn:

1. Is het mogenlijk om mijn account volledig te deleten zodat er niets meer betaald hoeft te worden en dat er ook niet meer naar verlenging word gevraagd als het 1e jaar afgelopen is??? (dus ook dat het creditcard nummer niet meer gebruikt word op mijn xbox zodat anderen het kunnen gebruiken)???

2. Als ik dat heb gedaan kan ik dan mijn starterskit nog op mijn nieuwe ntsc xbox installeren of kan ik hem gewoon weggooien???

3. Is het mogenlijk dat als ik dan een ntsc xbox live starterskit naar nederland meeneem, om hem dan op mijn ntsc xbox in nederland te installeren en dat ik dan ook via xbl verbinding met andere nederlanders kan hebben???

4. Is het mogenlijk om het zelfde te doen als 3 maar dan met een nederlandse starterskit???

Antwoord AUB niet alleen met ja of nee. Ik ga al over een week weg dus als je me kan helpen wacht dan alsjeblieft niet te lang.
    Alvast (heel erg) bedankt.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja, je kan deze deleten ... Je kan deze dan nog wel op een andere xbox recoverren ... Ik weet echter nog niet hoe het gaat met het tweede jaar.

Je kan je starterskit nog wel gebruiken (communicator), maar niet de demo games spelen (PAL). Je kan wel je oude gamertag op deze xbox recoverren

Live maakt een connectie met de dichtsbijzende server ... nu met de US, maar straks naar de Server in the UK ... Ja je kan dan gewoon met Nederlands belgen en andere wereldburgers spelen... echter let wel hoe verder het land .. hoe beter je internet connectie moet zijn (anders lag)

?? Deze vraag snap ik niet ... maar zoals ik je al zei je kan gewoon je oude gamertag gebruiken

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt mij echt kut om met een NTSC Box in Europa (pal) te zitten ..

- Alle Games Importeren , of import kopen in gameshoppies.
    - Pal Games die je bij je oude xbox hebt moet je dan ook verkopen als je je Pal Xbox wil verkopen.
    - Je begint dus weer bij af met een NTSC box , zit je in Europa lekker met een ntsc box .. duurdere spellen te importeren, tv/stroom probleempje (kost ook weer geld om op te lossen)

-- My Opinion.

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Re: Re: xboxlive met ntsc

Volgens mij connect hij nog steeds naar UK server, want bij de subscription van Live heb je Nederland gekozen neem ik aan. Ten minste dat denk ik..

5. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    je kan volgens mij gewoon met je GamerTag op meerdere xbox, dmv memorycards.

btw, waarom wil je zo een ntsc-xbox kopen :/

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: Re: Re: xboxlive met ntsc

jeb klopt ... maar hij zit nu in the US dus nu naar de US server ... als hij in NL is naar de server in de UK

7. p1m

p1m Guest

je heb geen memeory card nodig ej kan ook recovery gebruiken..

8. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by nielzo

4. Is het mogenlijk om het zelfde te doen als 3 maar dan met een nederlandse starterskit???
    --------------------------------------------------------------------------------

?? Deze vraag snap ik niet ... maar zoals ik je al zei je kan gewoon je oude gamertag gebruiken

Volgens mij bedoelt hij of je een nederlandse starterskit kan gebruiken op een buitenlandse xbox.

Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  9. nielzo

nielzo Guest

Oke heel erg bedankt voor de reacties.

laat vraag 4 maar zitten..

ik heb nog een vraag:
    Wat bedoelen jullie met recoveren?
    en hoe sla je het op je memory-card op?
    en moet ik dan wel of niet een nieuwe starterskit kopen in de US?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    recoveren ... je account restoren op een nieuwe xbox (omdat je ouwe ter zielen is gegaan)

Gamertag kan je via account management opslaan naar je memory card en deze kan je dan gebruiken op zowel een pal als een ntsc xbox

(NB sommige spellen werken nog niet in Europa (zoals Phantasy Star On-line)

Ik zou wel een starter kopen (als je MotoGP(demo) live wilt spelen en de demo van Whacked! ) anders niet

11. nielzo

nielzo Guest

Oke dus je kan gewoon je gamertag in je memory-card opslaan.
    - Maar hoe zet je dat dan op je nieuwe xbox?
    - en hoe moet je hem recoveren?
    - Hoef ik dan niet alle gegevens opnieuw in te voeren?
    - en gaat het abbornement dan gewoon door op mijn ntsc xbox?

PS. ik heb hem al gekocht samen met recfaction 2 en een lcd scherm die je zo op je xbox zet. RF2 is echt heel gaaf maar dat schermpje ga ik vandaag proberen terug te brengen omdat het heel vaag enzo is.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    - via account management (xbox live menu .. je hebt dus wel een live game nodig)
    - Wederom via account management dan kan je je gt copieren
    - met recovery moet je meerdere gegevens in vullen maar dat wijst van zelf
    - Ja je abbonement gaat gewoon door (omdat je account lopt via je credit card)

ps waarom zou je je xbox verkopen altijd handig voor als een Pal en een NTSC game tegelijkertijd uit komen ... zoals bijv Fable . KOTOR en HALO2 ... je wilt toch geen week wachten met spelen toch ;)

13. nielzo

nielzo Guest

Oke heel erg bedankt ik denk dat ik nu alles weet. Als ik er dan toch niet uit kom dan bel ik wel de xboxlive service voor instructies.

Als je wil kan je deze sluiten Robin. Het is overigens wel handig voor andere mensen die er ook vragen over hebben.

14. nielzo

nielzo Guest

Huh wat bedoel je?????

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Sommige games hebben dezelfde release dat als de US of eerder ... maw als ze een gelijke release date hebben.. kan je de games eerder krijgen ... omdat NTSC games eerst verscheept/verstuurd moeten worden voordat ze jij hem bij je thuis hebt...

dus soms/vaak zijn pal games eerder beschikbaar

16. nielzo

nielzo Guest

oooh ik snap het
    ja das waar.
    kun je ook system linken van pal naar ntsc???

Deel Deze Pagina