1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[xboxlive] mm3 of mc2? pro's+cons

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door kierewietje, 19 jun 2003.

  1. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    pfff.... 2 spellen die in de reviews niet voor elkaar onder doen... welke moet je nou nemen?? wat vinden jullie? :confused: :confused: :confused:
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    MM3 is meer madness, Midnight Club is meer racen voor tijden. Simpel. Over het algemeen wordt MM3 beter beoordeeld trouwens.
     
  3. Chameleon

    Chameleon Guest

    MM3 omdat, de gamingexperience daar online beter is en omdat deze titel EXCLUSIEF VOOR DE DOOS is.
     
  4. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Not true, als je gamerankings moet geloven scoort Midnigt Club II echt hoger:

    Midtown Madness III - Avg Ratio: 82%
    Midnight Club II - Avg Ratio: 90%

    Nou kies ik persoonlijk voor Midtown Madness. Simpelweg omdat ik Moto GP II al heb voor het serieusere racen :)
     
  5. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    mm3 heb je ook veeeeeeeel meer vrijheid
     
  6. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    twee toonaangevende reviewsites ign en gamespot geven mm3 (resp. 8.7 en 8.0) en mc2 (resp. 8.8 en 7.9) dezelfde cijfers. ik denk zelf dat ik mm3 het leukst vind omdat ik niet echt van race hou maar wel van chaos en rammen enzow... het wordt dus mm3 voor mij denk ik...
     
  7. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide games ziet er niet ultiem top uit, maar dat komt waarschijnlijk omdat heel een stad nabouwen veel werk kost.
    Ik vind MM3 zelf leuker, omdat de multiplayer opties mij meer aanstaan, en de Single Player (Undercover, Blitz, Checkpoint) ook knap moeilijk is, wat je dus lekker lang aan die game houdt.
    Ook kan je overdag / 's nacks / zomers / winters / etc. etc. etc. rijden in MM3, en MC2 alleen 's nachts.
    De auto's in MM3 zijn echt, dus dat is wat leuker om in een door een Developer verzonnen auto te rijden.
    En de Koenigsegg is natuurlijk sweet! :p

    Ik zou dus als ik jou was voor MM3 kiezen.
     
  8. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    MM3

    MM3 lijkt mij gewoon leuker.

    En nog iets dat ik belangrijk vind: bij MM3 rij je voornamelijk overdag. (Ik heb mij vorig jaar ongelofelijk veel geƫrgerd aan de nachtraces van PGR)

    een andere mogelijkheid:
    Je zou ze eens beide kunnen huren en het beste koop je.
     
  9. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    in Multplayer kan je zelf kiezen of je overdag of 's nachts rijdt, dat heeft niks met de game te maken.

    Wel zal je met Single Player een paar keer 's nachts moeten rijden.
     
  10. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal ook voor MM3 gaan, veel meer vrijheid. En lekker krotten in die bakken :9
     
  11. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    lige er aan waar je van houd.
    hou je van lekker stunten en scheuren: MM3
    hou je van wat serieuzere spellen: MC2

    btw: de cijfers die aan games worden gegeven zeggen nix. het is bij iedere site, tijdschrift en tv programma anders
     
  12. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom geeft Gamerankings.com ook een gemiddelde ;)
     
  13. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik weet niet, ik heb het gevoel dat de sites die daar ingeschreven staan de singleplayer een belangrijke factor vinden in allebij de spellen.
    Logisch natuurlijk, niet iedereen heeft xbox live.
    Ook denk ik dat ze de fun factor niet echt be-oordelen.

    Ik denk namelijk dat singleplayer bij mc2 beter is dan bij mm3, maar het live gedeelte denk ik niet.
     
  14. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou MM3 halen, dat ga ik dan ook binnekort doen!!
     
  15. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het games-aanbod voor de komende maand (2 maanden) niet zo goed is koop ik ze denk ik gewoon beide :D
     
  16. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    op dit forum is iedereen vol lof over mm3... ik hoop dat ie lives up 2 it! ik heb hem in ieder geval maar ff besteld... wat ik al zei... doe mij maar lolmaken en niet dat serieuze gedoe, want daar heb ik de concentratie en de interesse niet voor...
     
  17. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet, "Work Undercover" is eigenlijk de hoofd-singleplayer en dat is alles behalve makkelijk, ze hebben dus echt gericht op een oudere doelgroep die het wat beter kan.
    Dit zijn trouwens 10 verschillende missies, die elk bestaat uit 4 submissies, en dan ook nog eens bij 2 steden zijn dus 80 (sub)-missies.
    Dan heb je ook nog 10 Blitz (tijd-rijden) banen in zowel Parijs als Washington, en 10 Checkpoint banen in beide steden waar je net als met "Undercover work" nieuwe auto's kan verdienen, de verschillende kleuren voor een auto kan je in de cruise mode verdienen door ze gewoon op te sporen (zijn zwevende belletjes)

    Of de single-player beter is weet ik niet, want ik heb MC2 nog niet gespeeld, maar dat de SP groot is kan ik je wel vertellen.
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Midtown Madness had een 8.0 in het Gamequest magazine. Ze hadden de multiplayer nog niet kunnen testen want de live servers voor MM3 waren nog niet open. Brute Force had overigens een 7.0
     
  19. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    das netjes go ahead... ik woon trouwens ook in deventer! voeg me anders toe op live ... kunnen we een xtje tegen elkaar scheuren binnenkort
     
  20. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    MM3 natuluk :D midtown is gewoon massale fun online, ziekelijke achtervolgingen en beuken tot je erbij neervalt (denk ik :D heb nog nooit gespeeld maar dat verwacht ik er van)...
     

Deel Deze Pagina