ik heb een vraagje:\ Als ik Xbox Live koop en aansluit enz. moet ik waarschijnlijk een nickname invoeren. Als ik zat ben van die nackname, is het dan mogelijk om mijn nickname te veranderen? Ik hoop het wel want zo kan ik namelijk een clan joinen en dejoinen (of hoe dat ook maar heet) Alvast bedankt, ik hoop dat er iemand antwoord die er verstand van heeft
Weet je dat wel zeker? Het hele idee van Xboxlive is namelijk dat je met 1 gamertag en 1 instelling alle games kan spelen hoor.....Volgens mij krijgje per account 1 gamertag en deze kan je niet veranderen, of je moet een nieuwe account aanvragen....
misschien dat je wel je account kan veranderen, het is iig wel duidelijk dat je per xbox-live kit maar 1 account kan. Ik denk zelf dat je bij je account een nickname kan bedenken en die kan veranderen als er nog niemand anders is met dezelfde nickname.
je voert je nickname 1 keer in en die heb je dan voor altijd. die kan je nie meer veranderen. die heb je altijd dus ook bij alle spellen
Neehee. Je krijgt 1 gamertag, dat is je Xbox LIve nickname die je niet veranderen kan. Per spel kan je WEL andere namen gebruiken.
WouteR is de man die duidelijkheid verschaffen kan! Dan zou het wel zo zijn, I guess. Maar dit wordt me niet echt duidelijk alsik op xbox.com kijk bij Xboxlive
Conclusie? oke, allemaal bedankt voor het reageren, als ik het goed heb is het dus zo: 1. Je krijgt 1 gamertag, die je niet kan veranderen (WAT IS EEN GAMERTAG?) 2. Je kunt onder die gamertag bepalen welke nickname je hebt bij welke game. AM I RIGHT? de vraag is alleen nu nog: kun je die nickname nou nog veranderen of niet? ALLEMAAL HEEL ERG BEDANKT VOOR HET ZO SNEL MOGELIJK REAGEREN!!
Net ff snel weer Xbox.com afgesurfd En ben dit tegengekomen: Alsik dit een beetje combineer met wat WouteR net zei, lijkt mij dus dat je een Xbox gamertag hebt voor je Stats en waaraan je vrienden/innen kunnen zien of je online bent en waar ze je dus mee uit kunnen dagen etc. En dat je dan tijdens het spel (sessie of volledig spel, kheb geen idee)je naam kan veranderen ofzoiets? Achja in maart zullen we het allemaal wel zeker weten denkik
oke dann Ik HOOP echt dat je bij UC ja naam kunt veranderen want dan kan je lekker een clan joinen, en dan kun je clan- tegen clan gevechten houden DD
agrees... maar je kan bijv wel bij UC een andere naam gebruiken ... maar je bent te vinden met je gamertag (en deze kan je alleen veranderen door een nieuwe te kopen
Eerlijk gezegt denk ik niet dat het de bedoeling is dat je je naam kunt veranderen. het is natuurlijk supermakkelijk om te implementeren, en bij sommige games zal het mogelijk zijn. Persoonlijk vind ik dat het leuk zou zijn als iedereen uniek was, en dat je alleen clan-namen enzo kunt veranderen ofzo.
je hebt maar 1 naam! je kiest een gamertag. deze naam achtervolgt je totdat je een nieuw account neemt(koopt!) je kan niet per game een andere nickname gebruiken...als dit zou kunnen zou iedereen dus met zijn stats kunnen klooien. MS heeft zeer duidelijk gezegd dat je maar 1 gamertag hebt en dat je die VOOR ELK SPEL gebruikt. beetje dom als je dus een nik maakt en je dan daaronder weer een andere nick gebruikt...beetje vaag hoor. maarja...geloof het of niet(non-believers, mail microsoft!) ---NNEX---
Re: je hebt maar 1 naam! Ehm... Ja klopt .. Met UC kan je wel een andere Nick nemen ... maar je stats en ranking (enz) is voor elk spel geldig en dat bedoelt MS ook .... voor elk spel maak je gebruik van 1 unieke gmertag .. maar nicks kan je aanpassen (NB onder uc heet mijjn character bv .. Zop ... maar mijn gamertag = Fardo (en zo kunnen mijn vrienden me ook vinden) Ik maak wel een paar screenshots of neem het op ... De nick is straks van belang bij MMORPG omdat je dan niet als je een barbaar bent Fardo1234 wilt heten ... maar bijv conan. Ook kan je een andere naam kiezen bij SW Galaxies (maar zal je altijd je stats en ranking onder je gamertag terug kunnen vinden)
nickname in battles over die nickname met UC, (dus niet de gamertag) Ik heb mijn GamerTag bijv. GameCrahser en ik wil dat iedereen mij in battles ziet als bijv. monkeyboy Moet ik dan mijn NICKNAME veranderen?????? Ik dus: de naam die je in battles ziet is je nickname en niet je gamertag De ranglijsten zijn dus op gamertag De lijst bij wie je kunt zien of ze online zijn is ook op gamertag Klopt dit?
Ik geloof dat het zo ongeveer werkt ja! Maar echt 100% duidelijk is het me allemaal niet! Maar goed we zullen het vast snel helemaal zeker weten!