Ik heb net xboxlive gekocht en heb vervolgens alles aangesloten. Ik startte de moto gp demo op, maar toen stond er, xboxlive! cannot connect ofzo. Ik heb alle kabels er toch ingedaan, maar waarom werk het dan niet? mvg Henk
Je hebt een nieuwe router nodig. ik had hetzelfde probleem. Beetje kut he, je komt thuis, ongeduldig steek je alles in orde en dan ja marcheert het niet
Dat hoeft lang net zo te zijn bij hem. Ga naar je netwerk config en kijk of hij can connecten en waar het mis gaat. In principe moet je volgens mij met elke router kunnen connecten, de router kan wel performance problemen veroorzaken, zoals latency en disconnects. Als je voor het eerst je router gebruikt, kijk dan ook of hij goed is geconfigureerd. Als het niet via je router wil lukken kan je ook kijken of het wel lukt via een directe connectie. hiervoor moet je mischien wel in je xbox een macadres invoegen of naam van je isp. Dit kan je doen onder networksettings en dan naar advanced, dacht ik.
En misschien gebruikt hij wel helemaal geen router, waar zou je dan een nieuwe nodig hebben. Beetje onnuttig antwoord dus
Ik gebruik inderdaad geen router, maar ik heb het via ICS aangesloten. Maar het werkt jammer genoeg nog steeds niet Er staat nu zo DNS Server error occured during connecting 192.54.586 ofzo :{
Je ICS werkt niet goed waardoor je een raar IP adres tevoorschijn ziet komen. Gebruik de link uit de post van Cyrilluz hierboven om in het juiste subforum te komen en beschrijf daar je probleem met behulp van het formulier uit de LAN/LIVE forum FAQ (zie 1e post in dit subforum). Kees kloost, of als je het dictee gewonnen hebt: Case closed.