Hoi, Ik heb net een xbox360 gekocht... Dikke pret\o/ mijn computer ontvangt internet via een wireless netwerk. ik heb geen geld voor een wireless netwerk adapter voor mijn xbox. dus vroeg me af of ik misschien mijn xbox kan aansluiten met internet door mijn computer als een soort router te gebruiken. Ik heb nu dus een ethernetkabel tussen mijn xbox en pc. Als ik dan xboxlive druk dan vind ie IP adress maar hij vind geen dns etc . Weet iemand of het mogelijk is om mijn pc als router te gebruiken?? en hoe?? Groetjes
Hey, welkom op het forum. Ja je kan via je pc op xbox live. Ik sluit mijn kabel aan en zet bij de opties van netwerkverbindingen "Internet Delen met andere pc's" aan (bij de instellingen van mijn internetverbinding). Maar ik ga je thread sluiten. Want we hebben een heel mooi topic, Xbox 360 live vragen, waar we al deze problemen behandelen. Lees de startpost goed door en als je dan nog vragen hebt, vul het formulier dat er staat in en post het in dat topic. Dan kunnen wij (nouja wij, onze netwerkexpert Fardo) je veel makkelijker helpen.