[XOne] Xboxlive & Windowslive ID

Discussie in 'Games' gestart door Cryton NL, 22 jul 2008.

1. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een gigantisch probleem met betrekking op mijn xboxlive account (Cryton NL)
    Toen ik net mijn xbox had gekocht had ik zomaar een lelijke naam gekozen met mijn orginele msnadres + wachtwoord.
    Later heb ik een nieuwe account aangemaakt, Cryton NL , waar ik een emailadres bij heb waarvan ik het wachtwoord niet meer weet. Waarom moet ik weten vragen jullie je wel af , nou omdat ik 3,5 week offline was moet ik mijn gamertag recoveren en daar heb je een emailadres + wachtwoord nodig.
    Ik heb via www.hotmail.com '' wachtwoord vergeten" aangeklikt en nu krijg ik dit scherm:

Ik heb hier 2 keuzes:

1. Gebruik mijn woonplaats en geheime vraag om mijn identiteit te controleren
    Nou ik heb geen enkel idee wat het antwoord is op de geheime vraag

2. Stuur mij per e-mail instructies voor het opnieuw instellen van mijn wachtwoord
    What the fuck heb ik hieraan? Dan wordt er een emailtje naar het adres gestuurd waar ik het wachtwoordt niet meer van weet dus kan ik het ook niet lezen!!:'-(

Als iemand hier iets op weet, behalve dat ik die oude lelijke account met die verneukte gamerscore , gamertag etc etc maar weer moet gaan gebruiken. Zou ik graag wat reacties willen horen.

Alvast Bedankt!!

Groet Cryton NL

Laatst bewerkt: 22 jul 2008
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hier is helaas geen oplossing voor .. Misschien kan je de helpdesk bellen, maar ook zij mogen je niet helpen vrees ik

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt een nieuwe wachtwoord krijgen door naar de helpdesk te emailen met je gegevens etc. ter verificatie (Dingen als naam, geheime antwoord, IP adres)

Ik hoop dat ik je zo goed geholpen heb :)

mvg Steel Dogg

4. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mailtje gestuurd naar de helpdesk.
    Hopelijk heb ik zoals ze zeggen binnen 2 dagen een reactie.

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde gedaan en met succes, ik heb ook mijn mail erdoor gekregen :)

Graag gedaan :D

mvg Steel Dogg

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok.

Ik ben nu een stap verder..
    Ik heb een nieuwe creditcard gekregen en daardoor ben ik vergeten het abbonement te verlengen op de nieuwe card.
    Dus ik kan het verlengen maar dan moet ik eerst het wachtwoord van het emailadres hebben zodat ik kan inloggen op www.xbox.com

Weet iemand hoe ik aan dat wachtwoord kan komen , behalve de geheime vraag?
    Dus via een telefoonnummer, website enz.?

Bedankt!

Deel Deze Pagina