Hey Als ik Xboxlive pakketje koop in Engeland kan ik hem dan hier gebruiken ook al is het nog geen 14 maart
Das een goeie vraag, daar zat ik ook al aan te denken. Zal denk wel, maar toch handig om ff te vragen
Helaas, Engeland krijgt ook pas xbox live op 14 maart hoor Je kan het proberen met een amerikaanse versie, maar 99% dat dat niet werkt
Mijn neef in Engeland doet mee met de Beta ... dus zodra er een pakketje beschikbaar komt ... pas weer op 30 november (er zijn al 3000 beta's verkocht in frankrijk, duistland en UK) ... vliegt hij over naar Nederland (easyjet) ... Raad eens wat wij dan gaan testen en als het werkt bestel ik via het huis adres van mijn oom een Beta Kit
het is volgens mij een heel netwerk dat eerst moet worden opgezet hier in holland. als dat niet zo zou zijn zouden ze gewoon al die headsets al kunnen verkopen hier. waarom niet? volgens mij moet de data die verstuurd word van je xbox > modem naar een server. die wordt hier opgezet in nederland. maar misschien als je een amerikaans live pakket hebt dat ie dan de data naar amerika verstuurd en dan werkt 't misschien wel. ik zie wel.
ehm... deze discussie hebben we al eens gehad ... maar het antwoord is Nope... Ik zoek straks wel even de info voor je (Als ik op mijn werk ben)
Ik wil altijd het laatste word hebben ... ehm in ieddergeval op heldring geven hoe het netwerk werkt (unofficial)... dus je hebt het niet van mij xbox live is GEEN speciaal netwerk .... Alle pakketjes lopen via INTERNET ... M$ hoeft geen infrastructur aan te leggen ... de provider kwestie ging over de main server (in engeland) en bandwide welke M$ moet inkopen (op de Backbone)... de providers in Nederland zijn doorgeef luiken en hebben GEEN belang bij infrastructuur van M$ ... M$ hoeft bij de launch in Nederland dus niets aan te passen.. dus kost geen geld ... dus M$ maakt nieuwe $$...
Via ADSL of kabel kan je alleen internet verkeer hebben als je een speciaal nummer belt, en verder heb je geen andere informatie die je kan invoeren. NL is gewoon nog niet klaar voor XBL.
Naja, leven in de gameswereld bestaat toch alleen maar uit wachten wachten en wachten, dus weinig keus om dan ook nog maar tot maart te w8en. Maar die headset lijkt me wel cool!
heb customer care ff gebeld met de vraag of starters pakketjes uit UK in Nederland werken. hij zei: wat wil je horen het illegale of het legale..met een lachje erachteraan. ik zei: ooh doe het illegale stukje maar nu komt het: het werkt in heel europa. alleen ze zijn wel bezig om de service alleen te laten werken in uk/frankrijk en duitsland.... MAAR hij wist wel zeker dat ze dat niet voorelkaar krijgen. ik zeimdat er maar 1 main server is zeker..en die staat in Uk hij zei: ik hoef je verder niets meer te vertellen...weer met een lachje erachteraan. enjoy zei de beste gozer ik weet genoeg ....MIJN starterspakket word besteld