ik wil even orde op zake stellen, nog even een threat over de kitjes, ik heb er nog steeds geen eentje, weet iemand of ze nog via internet te bestellen zijn, bijv. via free record shop? ze zeggen daar levering duurt 10 dagen.. bedankt wizzkids
je kan ook kijken op internet, misschien hebben ze bij gcshop nog kitjes, daar is de levering binne 5 dagen
hier op 't forum wordt ook zo nu en dan een gesealed pakketje aangeboden! .. ik zou daar ook eens kijken
Bij wehkamp is de levertijd inmiddels 3 weken geworden. Bartsmit heeft ze ook niet meer. Maar probeer het eens bij www.dimplus.nl
uhm gcshop is alles uitverkocht hoor! Het is wat. Ik denk dat ze op 14 april weer een nieuwe lading krijgen.
flood ze hebben ze al hoor...niet dat jij geld hebt daarvoor en om je vraag te beantwoorden: zoek op i-net naar sites zoals gcshop en dimension plus...bij de grote winkel ketens zijn ze uitverkocht...
tjonge jonge,, ff goed kijken en je vindt je zo bij solmedia zijn ze op voorraad, http://www.solmedia.nl ,binnen 2 dagen in huis.
Ehm, het is niet mijn bedoeling om reclame te lopen maken voor m'n werk op dit forum, maar wij hebben er gisteren 6 binnengekregen waarvan er nog 4 voor de losse verkoop zijn. Tevens nog een paar Steel Battalions. PM me maar......
ja hijs een beetje nieuw nog daarzo. Hij zit in de passage maar dan de beneden verdieping....naast de kappen er tegenover de dierenwinkel daarzo
www.nedgame.nl heeft ze nog in huis gewoon even naar ze opbellen en morgen in huis wel €7,50 euro rembourskosten dus totaal €62,49 maar voor die €2,50 boven de adviesprijs heb je hem vrijwel gegarandeerd de volgende dag in huis.
Ik hebber 1 bij bart smit online besteld, dat is zon systeem van hey Daar is er nog een en stuur maar op, er ging een weekend voor bij en dinsdag had ik m , ben nu 2 dagen LIVE! Dankzij B smit uit Volen-Damn Die hebben weer n zeeuw blij gemaakt
Ik heb er ook 1 online besteld, duurde 3 dagen, stond er niet in maar heb ook UC besteld en deze meebesteld (even mailtje sturen). UC trouwens voor € 55,- lekker prijsje ! Zal proberen de link erin te zetten. http://www.nedsurf.nl/shop2/pi1034615565.htm?categoryId=0