Ok, ik mag dus geen xboxlive omdat mijn ouders hun CC niet willen geven ervoor want ze denken dat ze opgelicht worden. Wil iedereen die het heeft zonder problemen dat hier zeggen? Dan zijn ze zeker overtuigd! Ik hou jullie op de hooggte wanneer ze overstag zijn gegaan. Alvast bedankt!!!!
Man, als het nou een of ander vaag bedrijf is dan kan ik me voorstellen dat ze moeilijk doen. Microsoft is er niet bij gebaat om mensen te belazeren door de creditcard te misbruiken, dat staat direct als slecht nieuws op internet en in iedere krant.
Dit soort topics worden vaak aangemaakt, en zonder dat meer mensen hier antwoord op hoeven te geven hoef je hier niet moeilijk over te doen. Als xbox live en dat "gedoe" met de creditcard een probleem zou zijn zou niemand dit hebben en zou het niet bestaan. Heb je al eens een topic gezien dat iemand z'n rekening is leeggehaald, of iets wat hier op lijkt?
Nee, maar "een bankdirecteur" heeft gezegd dat zo bij meerdere mensen hun rekening wordt leeggehaald.
Als iemand hier ook nog iets nuttigs post Waarom is Xbox Live veilig? -Apart gesloten netwerk -Alles wordt versleuteld via SSL -MS is gebaat bij veiligheid, privacy en vertrouwen -CC maatschapijen dekken de meeste schadeclaims wel mocht er iets gebeuren, maar dat gebeurt niet.
dat klopt... maar inderdaad (zoals hieboven al stond) alleen bij vreemde onbekende bedrijfjes... Microsoft beschermt alle cc gegevens in een database in Amerika die constant beveiligd wordt door talloze firewalls en ook in de gaten word gehouden door medewerkers van Microsoft... ook ik heb dus totaal geen problemen met Xboxlive je ouders hoeven zich dus ook totaal geen zorgen te maken over de veiligheid van hun cc-rekening. Ik zeg dit als iemand die zijn eigen cc gebruikt (dus niet 1 van men ouders) misschien geeft dit wat meer waarde... in my opinion is het een stuk gevaarlijker om je cc gegevens te geven aan een internet-winkel (amazon, bol.com, etc) dan aan microsoft... die het zich inderdaad zeker niet kan veroorloven om de veiligheid van cc-gegevens niet te kunnen garanderen. _0/
Geef die jongen zijn xbox live!!!!! zo mijn goede daad ook weer gedaan. Maar gewoon goede argument gebruiken zoals hierboven genoemd, mijn ouders hebben het ook gedaan heb nu zelf al bijna 2 jaar live zonder enige problemen met cc
zie de centrale credit card thread daar is het 1000 maal uitgelegd 1. microsoft is geen onveilige internet zaak 2. voor fraude ben je verzekerd (CC voorwaarden) 3. ms pleegt geen fraude met je cc