xboxmaniaxx

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxmaniaxx, 7 dec 2002.

1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Dag allemaal,
    Ik ben van plan maandag een nieuwe console te kopen. Ik heb veel oog voor een XBOX. Waarom? Mooie graphics, snel, en een harde schijf. Maar is er ook een andere reden om een ander console te kopen? Ik vind het kiezen een beetje moeilijk! Maar het gaat me vooral om de grafische pracht en goede gameplay. Kan ik dit bij de XBOX vinden. Aan de andere kant vind ik de GC wel mooi, maar er zijn wel veel kinderachtige spellen voor. En bij PS2 zitten die blokjes in het spel me niet zo lekker. (pixels)

Ik wil graag meningen horen( dit zal wel zo een discussie worden tussen alle console fans, maar maak er geen zooitje van )

2. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Van wat voor games hou je?

Dat is meteen de belangrijkste vraag

hou je vooral van fps's (Halo, UC) en racegames (PGR, Sega GT) --> Xbox
    hou je vooral van platformers (Mario), adventures (SFA, Metroid) en rpg's (FFC etc) --> GC
    hou je vooral van GTA en Final Fantasy en rpg's (FF's etc) --> PS2

dit zijn meteen de belangrijkste soorten games verspreidt over de consoles

Qua prijs is de Xbox opt moment het goedkoopst.
    250 voor Xbox + 2 games
    GC kost 240 + 1 game
    PS2 kost 260 zonder games

Een groot voordeel van de Xbox is idd de hd, geen verplichte aanchaf van memcards. een nadeel daarentegen is dat je een dvd-kit moet kopen om dvd's af tespelen (hoeft bij de ps2 niet)
    Een ander groot voordeel is de support van 5.1 sound.

De PS2 ist langst op de markt, en heeft dus de minste gfx van de 3. Maar wel de grootste aanbod van games.

De NGC heeft het imago, en Zelda, en Mario (:r) en Metroid, en StarFox etc. En de unieke mogelijkheid van het linken met je GBA.

[edit]
    Ik heb zelf een Xbox en een GC, dus ik kan van beide genieten:D, PS2 vinnik daarentegen weer tegenvallen, en ikheb er het geld niet (meer) voor (over) :D.
    [/edit]

Laatst bewerkt: 8 dec 2002
  3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor RPG's kun je ook maar beter een xbox kopen, want de UBER RPG (Fable) komt eraan, en nu al Morrowind :) (FF = poep :p)
    Adventure komt binnenkort Kameo he, daz ook uber :)
    En GTA klonen zijn ook in de aantocht :)

4. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het vooral met FPS spellen. Actie, knallen, avontuur enz enz. Maar ook spellen zoals gta, splintercell. Welke zou dan geschikt zijn?:confused:

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FPS ----> Xbox
    GTA klonen zijn zoals ik zei onderweg
    Splintercell is al aanwezig.
    Keuze gemaakt :)

6. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah, ok, maar de andere 2 consoles trek ik eerder bij rpg's, zal wel komen omdat de Xbox nu nog te weinig ervan heeft. Maar idd, de uberrpg komt nog... Fable, en je kan nu al genieten van Morrowind, zoals ik het nu doe :p

7. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    IDD, er komen genoeg GTA klonen (True Crimes : Streets of LA, Driver 3, Mafia)

Splinter Cell heb je nu dus al voor de Xbox, verder heb je nog qua sneakgames, Hitman 2 en niet te vergeten MGS2: Substance en MGS3 :p

8. Hotshot

Hotshot Guest

250 is niet de prijs van een Xbox plus 2 Games..dat is misschien wle de prijs in sommige winkels maar je moet de OFFICIELE prijs laten zien..260 dus..want de PS2 heeft ook acties met games..voor de prijs van 260 t/m 280 met GTA 3 ..

9. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    oh, d8 dat 250 de officiele prijs is, xie hem haast nerges anders dan voor 250 :)

10. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Nou luitjes,
    Ik weet het nu zeker: Maandag haal ik die XBOX. Maar soms heb ik het idee dat het xbox net zal vergaan als met de dreamcast. Of moet ik daar niet bang voor zijn? Want hij verkooopt niet zo geod heb ik gehoord en het is neit zo populair. Doe ik er wel goed aan?

11. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat hoeft niet, MS heeft 2 mrd dollar opzij gezet voor de Xbox, daarvan is nog 'maar' 177 mlj dollar opgemaakt, er is dus nog 1.823.000.000 dollar over, meer dan genoeg lijkt me :D

12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    microsoft heeft laatst nog gezegt dat ze extra geld in de xbox blijven steken(ondanks dat ze verlies maken op xbox), en dat ze gewoon door blijven gaan

13. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ok! Bedankt allemaal, ik weet genoeg.

14. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Xbox verkoopt niet zo goed? ik d8 dat het in europa nu wel snor zat en in amerika helemaal. Die cijfers uit australie laten me trouwens helemaal glimlachen.. :D

15. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    En in Japan staat een Xbox game ook dik boven een GC game *klik*, tijd voor een ommekeer

16. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat het zo goed ging daarmee!:9 :D
    Alleen maar beter als ik het ga kopen. Maar is het ook zo dat de xbox op grafisch gebied alles overtreft. Is ie in sommige gevallen zelfs mooier dan op de pc?:confused:

17. VinZ

VinZ Guest

GTA3 is meer een driver-kloon

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zeker weten heeft de xbox mooiere spellen dan de pc!

Tip: koop Splinter Cell er gelijk bij (misschien kun je dan zelfs wat korting afdingen :D ), en je bent verkocht!

19. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij zoekt shooters, en je twijfelt over een GC, komop man, zie het voor je

Shooter + GC = Mario met Thermal Vision in zwart pakje.

WHAHAHAHAHA

Keuze is tog gelijk gemaakt: ........ XBOX

Deel Deze Pagina