Xbox Lan op het weekend van 28-29 augustus min leeftijd 15 jaar maximaal 16 mensen entree gratis eten/drinken meenemen controller en games meenemen sommige mensen hun xbox en/of tv mensen die komen: Kaneda Des Sep Bart Broertje Bart(hmmm naam...?) mensen die mischien komen: marx Benneke centurion
Dit is geen moeite voor mensen die alleen een xbox kunnen meenemen kaneda en ik hebben al samen 4 tv´s, ik zelf kan nog meer regelen ligt aan hoeveel mensen er komen
hee, cool, daar woon ik ook in de buurt, schrijf mij maar op bij misschien, maar denk wel dat ik kan komen, hangt ook van sport etc af, roep maar ivm xbox enzo greetz
let wel op, dat je voor 28 aug moet weten of je kan komen. Dan gaat het lijstje mischien weg. Ik wil niet zitten wachten met 2 mensen op mensen die mischien willen komen.
Zoetermeer ligt vlakbij Den Haag, de tijden zijn denk ik nog niet bekend en in de 1ste post staat: 10-16 man/vrouw, 10 tot 16 deelnemers dus
Okee, iets te ver gekeken dan mijn neus lang is. Dit is helaas voor mij te ver weg. Ik woon namelijk in Twente. *)
Hoi Danny Misschien dat ik kom. Ik zit tegen die tijd in Den Bosch op kamers. Als ik kom moet ik wel een controller lenen van jouw aangezien ik op mijn kamer geen xboxspullen heb. Je hoort nog van me.
kick /Mod Niet kicken! Als niemand je LAN interessant vindt is er dus ook geen reden om te kicken! PJ
weekend van 28 en 29 augustus er word gekeken wanneer de beste dag is voor iedereen en die min leeftijd is inprincipe om 12 jarige weg te houden maar het is niet mijn party dus moet je kijken of kaneda het goed vind
Tuup, doe normaal, min.leeftijd = 15 jaar! Max. personen 16... Whaha...d8 jij serieus 15-16 jarige? en dan nog, ik denk niet dat ze moeilijk doen als er eentje bijloopt die bijna 15 zou zijn
ik weet het, het is moeilijk (dat stukje tekst)... zou het dan wel al verstandig zijn naar die LAN te gaan? Als je dat stukkie tekst nog niet es aankan?
Ey, kaneda jij clown, als je nu nog in amstenrade zou wonen zou ik weer komen... maar waarom helemaal naar zoetermeer? betaal jij mijn treinkaartje? neem ik mn xbox meej! Ps...je moet je profiel bijwerken, er staat nog streeds AM-STEN-RADE greetzz mr detail... /Mod Vriend. Leer eens de 'edit' knop te hanteren, want drie posts achter elkaar binnen enkele minuten tijd is helemaal niet nodig. PJ
Ik zie Minimale leeftijd 15 en maximale leeftijd 16 dan denk ik nou je moet 15 zijn en mag geen 17 zijn, want dat staat er dus ga alstublieft ergens anders de ''slimme'' Limburger uithangen.