Voor de gein drukte ik zojuist op de banner van jullie serverhost Cillix (nooit van gehoord, maar dat terzijde ) en ik kwam daar iets heel interessants tegen: Enormous 1000 MB space 100 POP3 of APOP adressen* 30000 MB dataverkeer 4 MySQL Databases 7 sub-domeinen Kosten: € 55 per maand Dus 30 gig voor €55 per maand? Klinkt zeer aantrekkelijk, nu is mij vraag alleen (en astjeblieft eerlijk antwoorden): hoe is de stabiliteit, service, snelheid, etc?
Stabiliteit is goed, en daarbij komt dat de service heel erg snel is! Afgelopen week had ik een keer een kleine downer, troubleticket ingevult, was binnen enkele minuten verholpen. Vaak komt het toch niet voor dat je voor service moet vragen. Voor garanties moet je even iemand bij Cillix zelf emailen, die kunnen je een indicatie geven!
Effe off-topic.... BAHHAHHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA!!! Miss..... LoL.... [Back on topic..] Het klinkt idd. zeer aantrekkelijk.. Moet ik even in gedachten houden als ik zelf ooit een site wil beginnen.... :{
Of jullie kunnen niet spellen, of dat woord is toch echt vrouwelijk. administratrice of administrateur = groot verschil
Woord is idd vrouwelijk... Maarre.. Is Koob,,, Is eigenlijk een man.. Heeft gespeten persoonlijkheid soms... Denkt dat ie soms vrouw is.. Voor de rest een hele normale gozer..
Veel Vraag maar aan Wouter of iemand anders van de XBW crew hoeveel precies want dat kan/mag ik niet bekend maken. Sorry...
Laten we het er op houden dat het een enorme veelvoud is van dat aantal en dat Marinus er niet echt blij mee is
maar hoe komen jullie dan aan zo grote hoeveelheid dataverkeer afgezien van de grote hoeveelheid bezoekers?
Nou de bezoekers downloaden screenshots (en alle andere zooi natuurlijk, dus de normale paginas etc) , snapje? (snapt je vraag niet helemaal :{),