Xboxworld en Xboxarena

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Phantom X, 22 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik had een vraagje wie van jullie steelt de nieuws van iemand anders want op xboxarena.nl staat hetzelfde als op xboxworld.nl :confused:

2. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Xboxarena is wel altijd later :confused:?

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niemand steelt, het kan ook zo zijn dat de mensen achter XboxArena minder tijd hebben om nieuws te posten en daarom wat later is. of ze zetten het er keurig bij dat xbw of XA eerder was..

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    :eek:

*roept xbw-knokploeg

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    heel mischien steelt xboxarena het nieuws hier vandaan :D

6. mischa

mischa Guest

ja xboxarena jat het van xboxworld want dee userbase is veel groeter dus heb je waarschijnlijk eerder iemand die nieuws opmerkt en het dan post

misschien jatten ze wel van elkaar als de een het erder heb jatten en zo andersom!

of ze vinden het allebei apart:eek:

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand jat, zijn gewoon dezelfde bronnen. Press releases en screens liggen vaak voor het oprapen hoor. Enige eis voor press sites is vaak dat je een gamesite hebt, meer niet. Dus...

(ik ben btw van XboxArena)

Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook van XA dus, maar XBW is vaak eerder jah. 'k Weet ook niet hoe ze het doen, volgens mij soort super-crew ofzo :cool:. Maar iig wij jatten niks, noem maar iets wat gejat zou zijn en ik weerleg het ;).

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me logisch te zeggen dat Xboxarena wel eens nieuwtjes van onze site haalt. Maar dat is geen jatten, eerder overnemen. Geen probleem, that's the way things go in the bizz. Wij hebben echter veel (understatement) meer nieuwtjes.

Niemand jat van niemand, iedereen blij. Oja, behalve die gast van gamertrash ofzo, die jat volledige reviews van XBW af. :'-(

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga er sowieso van uit dat iedere zelfrespecterende gameswebsite geen nieuwtjes jat - XboxArena doet dat dus ook niet. Misschien worden ze wel 'genotificeerd' door nieuwtjes op XBW, maar zoals Mirik dat zel gt, that's the way thing go.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina