Aangezien de chat op de site niet echt dat je zegt: "vol" is Heb ik een IRC chan gemaakt op Quakenet. Als iedereen nou even #xboxworld in zijn perform zet en mensen die nog geen irc hebben, even mIRC downloaden dan alles instellen, en laten connecten naar Quakenet Random Server. En gewoon in het channel blijven. En misschien kunnen de admins dan ook de chat plugin op de site, naar Quakenet server veranderen. Ik wacht iig in het channel. Ik zie jullie daar. Als je niet weet hoe mIRC werkt, vraag het hieronder dan even. greetz
Ik geef het door aan Jorrit. Ik wou altijd al op Quakenet maarreh daar was iets mee, bwah, ik geef het iig door
whaa!! zit ik elke dat op dat 'officiele' kanaaltje van jullie, zit nooit een ene reet, plopt er hier weer een kanaaltje op, maar daar dan wat officieels van ofzo.. maar iig, ik zit er nu ook, fijn he :{
ff omhoog brengen dit topic. maar iedereen kom gewoon ff een x naar het channel er zijn nu een paar vaste mensen die elke dag komen, en het is altijd super cool. duzzz. Kom allemaal naar #xboxworld zo... greetz