ik vind het ook fokkin verslavend , vooral door het Forum . Echt , ik kijk nu (in de vakantie ) s'ochtends wel om het half uur . en s'avonds zit ik er ook steeds vakaer achter (2 uur lang ofzo) Echt te Verslavend
ik heb er ook last van.... Eerste wat ik 's ochtends doe is XBW.nl checken...... Door XBW heb ik geen tijd meer om te xboxen.... Terwijl ik ook nog examens heb.....
XBW forum schopt kont, is netjes opgebouwd, hoop mensen met beetje verstand. Voor mij geldt ook dat het xdozen er soms bij inschiet(XBWen kan met de kinderen wakker, ff tussendoor, als ik ga xboxen staan ze tegen het scherm aangeplakt) Het mooiste is dat de sait aleen maar beter en beter wordt.
Tja, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik meer tijd op het forums spendeer dan dat ik achter de xbox zit. Nahja, je haalt er wel VEEL kennis van af. Zeker die "Xbox Hack sites" forums vind ik leuk om door te spitten. Geweldig om al die mods te zien. Controllers met lichtgevende knoppen. Een watergekoelde Xbox (!!!). Gepainte controllers...etc etc. Leuk man. Ik krijg zelf ook al zin om LED's achter de knoppen van m'n controllers te zetten. Vraag me alleen af of ik d'r handig genoeg voor ben.