1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #12

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 31 jul 2009.

  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    50GS met CoD: WaW.

    Morgen na m'n werk nog maar eens mee verder, en kan GTA IV nog wat doen. Evt. heb ik nog RBSV2 (iemand die 'm snel in co-op wil uitspelen?!) en Saints Row 2. Maar Saints Row 2 doe ik met Mr Skargan op m'n gemakkie dus niet voor de challenge.

    Sowieso zie ik challenge alleen als een uitdaging voor mezelf om te kijken hoeveel Gamerscore ik kan halen en niet om de hoogste in de lijst te worden. Daarvoor game ik te weinig en kan ik te weinig nieuwe games halen. Het is gewoon motivatie om oude games uit de kast te trekken en nog eens te spelen.
     
  2. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    + 305 GS :)
    Hier hou ik het denk ik bij voor vandaag :)
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2009
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik had net de laatste achievement getypt in Fallout 3 voor de PC (ik ga dus echt niet 2x de DLC kopen en heb de eerste 1000 op de PC eerlijk gehaald) toen ik Sjacco zijn bericht las over de challenge. Gelukkig was ik bijna klaar met Prototype en heb ik alle laatste dingen die ik nog moest doen voor een achievement zo bewaard zodat ik ze tijdens de challenge kon krijgen. Wie wat bewaard heeft wat, ik weet niet of ik ga proberen om Prototype op 1000 te halen of dat ik de andere games ga spelen om punten te halen. Die 1000 kan iig wel wachten, ik heb voldoende games waar ik over de 2000 punten kan halen.

    De vraag is, ga ik voor completion tijdens de challenge of voor de punten :+
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Challenge is geupdate, weet niet wie die verhaaltjes enzo altijd doet maarja.

    Nieuwe dag nieuwe Achievements.
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    nice, ik sta 7e en ben nog niet eens écht begonnen.
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    4e :)


    Heb net same met 2k nog wat achievements voor Grid gehaald, straks helpt ook Ic3Dfires mee voor nog een achievement :)

    Heb zelf van Fight Night Round 4 in 1.5 dag al 350 ahievements gehaald :eek: het gaat lekker zo.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je moet me sowieso nog steeds een keer helpen met Mercenaries :+
     
  8. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, mercenaries wil ik ook nog wel een keer spelen. Moet daar nog wat easy achievements halen. Zo als een race winnen ect. ect.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zo easy zien die achievements anders niet. :+

    Ik heb zeker 100 races gedaan (vaak ook verschillende) en nog steeds geen achievement voor de races. De achievements in die game zijn zo glitched als het maar kan.
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik kan pas, zoals gewoonlijk, vanaf maandag voor de updates zorgen! Indien jullie dat nog niet wisten ;)!
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, wat is CoD: WaW een kutgame qua achievements. :+ iig in de eerste playthrough waar ik er nog niet op let.

    Gisteren was te warm.
    Vandaag een uurtje/anderhalf gespeeld.

    Totaal: 0G

    Ik ben trots! :cool:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Assassins Creed is goed te doen. Zit nu alleen vast bij zo'n irritante informer missie (de laatste in de game nog wel). Zo zwaar irritant dat je het binnen een bepaalde tijd moet doen, maar juist weer langzaam 'blend' moet lopen om onopgemerkt te blijven.
     
  13. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb hem ook nog klaar liggen om uit te spelen, maar ik vind het teveel van het zelfde en dan heb ik minder zin om aan de game te gaan beginnen.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Daar heb je idd gelijk in. Maarja, ik was al aardig gevorderd in de game voordat ik hem weer oppakte, dus in mijn geval is dat iets minder.
     
  15. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben nu ongeveer op de helft, heb hem klaar liggen om hem nog te gaan spelen, maar eigenlijk vind ik het zinloos om hem weer in mijn xbox te stoppen.
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben ook begonnen aan Kung Fu Panda. Lego Indy bewaar ik denk ik, want ik zal niet echt door Kung Fu Panda heen Rushen. Ik heb nu de eerste 2 level op het hoogste niveau gedaan. Morgen misschien verder, maar nu nog ff niet. Misschien dat ik straks verder ga gamen, maar weet niet of ik daar wel veel zin in heb... Moet zeggen dat het wel een redelijk leuke game is om 1 of 2 leveltjes op een dag te doen.

    Ik sta nu met Livescores meegerekend 5e en heb voor Kung Fu Panda al 170 GS gescoord.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Je moet hem op veteran spelen, daar zitten bijna alle achievements ;).
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, maar dat is te moeilijk voor Dulle. :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik, maar ik wel het wel leuk houden. :p

    Alle CoD's speel ik op Hardened. Daarna misschien leveltje of 2 op Veteran voor de achievements.
    Pff, flikker toch op. :+
     
  20. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Online zitten twee makkelijke achievement van 30g per stuk.
     

Deel Deze Pagina