Het werd tijd voor een allesomvattende, duidelijke en vooral centrale Forum FAQ. De afgelopen weken hebben we reeds een aantal nieuwe policy's gemaakt. Nu is het echter tijd voor de volledige FAQ. Ik vraag jullie om het beleid eens door te lezen en (we zijn immers niet vies van enige feedback) jullie meningen te geven; Wat kan er verandert worden? Wat moet er gewoon anders? Wat ontbreekt? Wat is onduidelijk? Na jullie 'review' zullen we de FAQ in het forum verwerken op een aantel centrale positie's. - XboxWorld.nl Forum FAQ 0.8
Alles is duidelijk, tot nu toe moet er niks anders (kan nog altijd veranderen) en op zo te zien ontbreekt er niets. Als iedereen deze regels naleeft wordt het forum nog gezelliger (of wordt het saaier) dan het nu is, maar of iedereen die regels nakomt???
Nou, heb de hele FAQ maar doorgelezen, en klinkt allemaal helder en duidelijk, hoewel ik natuurlijk al lang van het beleid op de hoogte ben Een lullig klein dingetje: het plaatje dat aangeeft hoe je een topic moet sluiten in xbazar werkt niet (krijg een kruisje te zien). Wat volgens mij vooral belangrijk is, en wat imo nog niet duidelijk genoeg op het forum aanwezig is, is de Vragen over het forum faq. Bijna dagelijks worden er namelijk wel topics geopend als: hoe krijg ik zo'n plaatje onder m'n naam, en je wordt doodgegooid met opmerkingen in threads als: hoe moet ik een plaatje posten. Als dit duidelijker op de site aanwezig wordt gemaakt, scheelt dat denk ik een helehoop onzinnige posts. Dus: uitstekende Faq, ben alleen bang dat ie niet erg fanatiek gelezen zal worden door de gemiddelde forum-bezoeker. Die schrikt zich namelijk rot van zo'n lap tekst! /edit: euhm, die faq staat wel op een erg vreemde plek hoor! URL: http://archief.xboxworld.nl/images/x-babes/index.htm X-babes????
LOL Ik kon niet uploaden via FTP, maar gedaan via het admin script.. Hij wordt later gewoon verwerkt in het forum. Hmm dat plaatje is er inderdaad weer vandoor gegaan Ik upload zmeteen
ff een vraagje, als je die knop gebruikt, moet je daarin dan ook nog naar het topic verwijzen of kunnen de mods dat dan automatisch al lezen. ook vraag ik me af waar dat bericht dan eigelijk heen gaat en of er snel wat mee gebeurt.
Dat bericht wordt gemailt naar de moderator van het forum of anders naar een admin. In dat bericht staat inderdaad een link naar dat topic, dat hoef je zelf niet te plaatsen.