Wie van jullie heeft de echt fantastische online gaming page van XBW al bezocht, echt helemaal goed... Nee even serieus, ben ik de enige bij wie dit gewoon leeg blijft of zijn er meer mensen die dit hebben... Het lijkt mij, nu dat LIVE al een maandje of 2 draait (hoe lang is het eigenlijk, ik ben mijn besef van tijd helemaal kwijtgeraakt...) deze pagina best wat toe zou kunnen voegen aan de beste nederlandse XBOX pagina op het net.
Jawel volgens mij was het DarkwingDuck die het zei, een hele tijd terug. Weet dit alleen niet zeker meer.
Zal wel gezegd zijn dat online gaming meer verwerkt is in de page ofzo. Anyways Wouter ons officiele chat kanaal is #xbw.nl op quakenet.. dan weet je dat ook weer
Nee, ik had het echt specifiek over het kopje Online gaming op de mainpage. Toen kreeg ik (meerdere) reacties van mensen met operator status dat het in v3 gefixt wordt.
Best leuk deze hele discussie over waar wel en waar niet gechat wordt en wie iets wel of niet gezegd heeft, maarre kunnen jullie ook even antwoord geven op de vraag..... Jullie zijn de mods en ik moet jullie weer on-topic brengen.....
Nee, niemand ziet daar iets, dat stuk is gewoon lekker leeg! (...en Live is nu al een maandje of 4-en-een-half draaiende! )
Volgens mij blijkt juist uit dit topic dat het niet iemand van XBW zelf was die zei dat het wel in V3 komt.