Er worden in dit deel vaak topics geplaatst die veel beter ergens anders kunnen staan. Ondanks dat dit vaak door de nieuwe leden is, telt de mislijdende naam denk ik ook mee. Suggesties, problemen, opmerkingen. Veel nieuwe leden denken dat ze daarom hier moeten zijn. Natuurlijk kunnen ze het onderschrift lezen om te ontdekken dat ze hier niet moeten zijn. Maar dat doen ze niet. Daarom lijkt het mij goed om de naam van dit onderdeel aan te passen. Naar wat? Dat weet ik zelf ook nog niet echt eigenlijk. Maar met al die slimme koppen hier op XBW moet dat geen probleem zijn.
Nou, dat is natuurlijk niet het grootste probleem. (Of wel?) Ik vind 't gewoon niet mooi staan en erger me ook behoorlijk aan af en toe.
Het is denk ik meer dat sommige mensen niet goed lezen. Onder het kopje 'Suggesties, problemen, opmerkingen', staat vrij duidelijk omschreven: 'Suggesties voor Xboxworld.nl? Log-in problemen? Vragen aan de XBW Crew? Problemen met actie's van moderators of gewoon vragen over wat wel en niet mag? Dit is het forum.'.
INDERDAAD! Weghalen Arjan! Dit slaat natuurlijk nergens op he. Onze members hebben helemaal geen problemen met wat de modjes doen! We zijn gewoon geweldig zoals we zijn! Snap dat dan! *ZUUUUUCHT*!!11111 /Mod Jaja ben je het ermee eens dat ik in je post zit? -Conquistador