xboxworld.nl

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Reteppd, 19 mei 2004.

1. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn startpagina standaard staan op xboxworld.nl, maar die is niet meer toegankelijk? Via xbw.nl kon ik gelukkig wel op de site komen.

Is er iets veranderd?

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij doet ie het wel gewoon hoor :eek: misschien als je er www. voorzet?

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Bij mij doet hij het wel hoor! Raar...
    @ Gerbo ik hoef er geen www. voor te zetten.

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Bij mij doet xboxworld.nl het gewoon hoor......
    (wel www. ervoor zetten he :+ )

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    zonder www. doet xboxworld.nl het bij mij ook :eek:

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij doet ie het op beide manieren :)

7. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij doet ie het ook gewoon. ff offtopic: er is een nieuw record leden online!! gisteravond om 21.22, met 3 verbeterd volgens mij...

8. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    hmm, het probleem is het www. inderdaad, vreemd, want mijn startpagina was standaard http://xboxworld.nl en daar had ik nog nooit problemen mee gehad...

9. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Zet er www. ervoor en je bent klaar.
    Snap je probleem niet maargoed :)

10. nielzo

nielzo Guest

Boeiend :confused:

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook, telkens als ik me pc opnieuw opstart, staat ervoor m'n link dit: www.mysearchnow.com (niet op klikken). Ik weet niet hoe ik em weg kan krijgen, en heb al gecheckt op spyware/virussen. iemand een idee ?

12. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Check het is met het programma(gratis downloadbaar, je ivnd wel een link via www.google.nl)add-aware 6.0, ik heb ook zoiets gehad maar bij mij was het een parasite, best als je er zo vlug mogelijk bij bent.Ik zoek wel een link en edit dan zo deze post..

Edit: http://www.lavasoftusa.com/support/download/ je kan ook lnaguage pack downloaden, zit namelijk ook nederlands bij.Bij mij was het probleem ik wist welke files het veroorzaakten, (zaten wormen bij) maar als ik ze wilde verwijderen stond er, kan je niet verwijderen bestand is in gebruik.Ja tuurlijk is hij in gebruik.. , maar als ad-aware die boodscahp krijgt verwijderd hij ze bij het opstarten van de pc zodat ze nog niet in gebruik zijn, en schrik niet eerste keer dat je scanned kunnen het beste veel(lees duizenden) files zijn..

--Vergeet ook niet de latest update file te downloaden. start programma op druk op status en dan , sarch for updates now, of download de reference file van de website zelf..

Duidelijk kan ik het niet maken :) ;)

Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  13. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al op spyware gecheckt. Ik kan nog een keer kijken, maar heb et al 2 keer gedaan. Maar zal et nog een keer proberen. Had jij precies dezelfde site/ soort site erbij staan ? En kan je misschien zeggen welke bestanden et waren die et veroorzaakte ? danku !

14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Maar gebruik het programma in mijn vorige reply beschreven, en nee ik had een ander soort site staan maar wel steeds hetzelfde probleem, kreeg ongewendste pop-ups etc.En alleen ad-aware vond alle bestanden bij mij, de rest vond er maar een paar.Dus vertrouw me tip en luister naar me vorige reply, het kost niet veel tijd om te doen dus.. heb de link en al voor je gezocht.

15. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, ik had em namelijk al, maar bedankt voor de moeite. Nog voor de zekerheid ff gedownload, hij is nu aant scannen. Wel irritant, ik krijg steeds onderaan me beeld zoon 'bar'. Die moet ik verwijderen bij me startpagina. Wel vaag iig.

16. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Klik bij deze computer op de rechter muis knop. Dan zoeken. Vul de naam van de bar in. (Kon ook bij Mysearchnow.com) Als het goed is vind hij nu 1 bestandje. Dat moet je gewoon verwijderen. Als het niet lukt omdat het word gebruikt moet je eerst dit doen
    Start->Uitvoeren->msconfig->opstarten->En dan bijv. Mysearchnow.com nemen en die uitzetten/uitvinken. Dan opnieuw opstarten en dan verwijderen met die stappen ik hoop dat je het begrijpt want ben niet zo goed in nederlandse zinnen maken.

17. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp et. Maar, het is geen bar die je moet installeren, er staat gewoon een link bij de startpagina, waardoor er onderaan me scherm een balk komt. Als ik die link weghaal, komt die bal kook nie meer.

18. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85

Deel Deze Pagina